fbpx Põhilise sisu juurde

Ettevõtjana on vaja brändi visuaalseks tutvustamiseks fotosid sotsiaalmeediasse, e-poodi, veebilehele. Kuidas teha häid fotosid?

3. oktoobril toimuval grupimentorlusel annab koolitaja tagasisidet ettevõtete kodulehe tootefotodele. 

Lisaks käsitleme järgnevaid teemasid: 

  1. Personaalne tagasiside inkubandi kodulehe tootefotodele
  2. Millistele miinimumnõuetele peab tootefoto vastama? (tootefoto omadused, tehnilised parameetrid)
  3. Valguse kasutamine toodete pildistamisel (praktiline näide)
  4. Lihtsad nipid fotode töötlemisel (praktiline osa)

 

Enne grupimentorlust palume vastata ka registreerimisvormis lühikesele küsimustikule. Registreerida palume hiljemalt 27. septembriks SIIN LINGIL: https://forms.gle/rvP6Zy97RmBpmK428 

Võta kaasa oma isiklik arvuti!

Grupimentroluse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Iris Kivisalu. Irisel on üle 10-aastane töökogemus fotograafina. Tema töid on avaldanud enamik Eesti suurematest väljaannetest, samuti der Spiegel, Itaalia Vogue ja iGNANT. Iris on võitnud mainekal Nikoni “Best Portrait and Wedding 2017” rahvusvahelisel portreevõistlusel esikoha. Iris on pikalt olnud seotud disainivaldkonnaga, olles lähedalt näinud kujunevate brändide köögipoolt loovjuhi ja kujundaja vaatenurgast. Iris usub, et läbimõeldud ja terviklik visuaalne presenteering on tänapäeva brändiloome ABC, ilma milleta ei jõua ka kõige sisukamad ideed õige sihtgrupini.

 

Grupimentorlus on mõeldud Loomeinkubaatori inkubantidele. Kohtade arv on piiratud!

Grupimentorlus on formaat, kuhu on kutsutud väga väike hulk ettevõtjaid. Grupimentorlus algab sellega, et koolitaja tutvustab teooriat ja seejärel antakse igale osalevale ettevõtjale samal teemal tagasisidet. Väikeses grupis saavad kõik üksteise tegevustest õppida ja koos mõtteid lennutada