Grupimentorlus: Kodulehe disain ja kasutajasõbralikkus

NB! Selleks korraks on kohad täis!

Grupimentorluse sisu:

  • Sissejuhatus Jaanuse poolt (taust, kodulehe disaini olulisus ja mida silmas pidada)
  • Osalejate kodulehtede analüüsimine. Analüüsime järjest iga osaleja kodulehte. Iga osaleja saab kodutööks vaadata ja analüüsida kellegi teise kodulehe. Kohtumisel siis räägime sellest, mis tundeid koduleht tekitas, kas kõik oli lihtne ja arusaadav, milliseid soovitusi tal on. Seejärel saavad teised ka juurde lisada mida nemad arvavad. Igat lehte analüüsime u 8-10 min.
  • Küsimused-vastused (põhinevad registreerimise käigus esitatud küsimustel ja kui aega üle siis ka vabas vormis lisaküsimustel)

Grupimentorlust viib läbi Loomeinkubaatori mentor Jaanus Sakkis.
Jaanus on olnud disainivaldkonnas tegev üle 12 aasta, aidates nii erinevaid startuppe kui ka traditsioonilisema ärimudeliga ettevõtteid. Ta on koolitanud ja mentordanud erinevatel häkatonidel (Garage48, Loomehäkk, European Innovation Academy jpm) nii Eestis kui ka välismaal (Valgevene, Gruusia, Kõrgõzstan, Liibanon, Uganda jpm). Jaanus on oma ettevõtmiste kõrval ka kasutajakogemuse disaini õppejõud. Jaanusega tasub konsulteerida oma disainilahenduse unikaalse suuna leidmiseks ja kasutajakogemuse, teenusedisaini ning brändingu osas.

Registreerumisel palun kirjutage 1-2 küsimust, mida te tahaksite Jaanuselt küsida.
NB! Kohad on piiratud. Grupi suurus 5-7 ettevõtet.