Grupimentorlus: Brändi lugu

Brändi lugu pole pelgalt reklaamtekst. See on ettevõtte identiteedi ja väärtuste sügavam väljendus. Lood, mis jäävad inimesele meelde ja neid räägitakse edasi. Kõige võimsamad lood on autentsed ja väljendavad brändi väärtust.

 

Grupimentorluse esimeses osas kuulame lühidalt sellest, kuidas luua meeldejäävat ja head brändi lugu.

Grupimentorluse teises osas saavad osalejad võimaluse jagada oma lugu teistega ning saada tagasisidet mentorilt ja teistelt ettevõtjatelt.

Grupimentorlusel saab olla kuni 6.osalejat. Vajalik on eelnev registreerimine!

Eelnev kodutöö:

  • Pane kirja 5 märksõna, mis sinu brändi võiksid iseloomustada (mõisted, hoiakud, uskumused vms)
  • Vali üks lugu, mis tundub nende märksõnadega kõige paremini haakuvat (tegemist võib olla ükskõik, mis looga, isegi Punamütsike sobib)

Grupimentorlust juhib Loomeinkubaatori mentor Ionel Lehari. Ionel Lehari on ligi 20-aastase töökogemusega disainistrateeg ja õppejõud. Ta on kommunikatsioonifirmade gruppi Creative Union kuuluva kontseptuaalse disaini agentuuri Identity loovjuht ja partner. Identity tiimi loovjuhina on Ionel auhinnatud 21 korral loovfestivalidel (Kuldmuna ja ADC*Estonia). Mõned nimekamad Ioneli poolt juhitud brändiloome ja visuaalse identiteedi projektid on EV100, Café Maiasmokk, Solaris ja Bauhof.