Google on maailma suurim reklaamikanal ning reklaamimiseks sobilik pea igale ettevõttele, sest reklaamija saab valida täpselt tema ettevõttega seonduvad märksõnad ning neid märksõnu otsivate inimeste valmidus osta on ülikõrge.

Google Ads on reklaamide platvorm, mis pakub väga palju erinevaid võimalusi. Google’i otsingus ilmuvatele reklaamidele lisaks saab Adsi kaudu reklaamida ka Youtube’is, Gmailis, erinevates portaalides, blogides jm. Tavalise reklaami kõrval on väga oluline roll taasturundusel ehk kampaaniatel, mis on suunatud klientidele, kes on kodulehte külastanud või muul moel toote või teenuse vastu huvi üles näidanud.
Koolituse eesmärk on anda osalejale teadmised ja oskused, et luua lihtsaid ja tulemuslikke Adsi kampaaniaid ning mõõta tulemusi, et säästa reklaamikuludelt ning kasvatada käivet.
Koolituse ajakava:
10:00 – 11:30
- Mis on kvaliteediskoor? Kuidas reklaamid asetuvad? Palju maksab?
- Kuidas reklaamid asetuvad – kuidas ja kas saada esimeseks?
- Optimaalsete märksõna kliki hindade ja eelarvete valik
- Konto struktureerimine ja kuidas teha märksõnale vastavat reklaami
- Reklaamide loomine AI abiga
11:45 – 13:15 Märksõnade valik ja reklaamide loomine
- Märksõnade vastetüübid ja negatiivsed märksõnad
- Reklaamide kirjutamine nii Google-i kui kasutaja jaoks
- Google’i eeskirjad ja reeglid – mis on lubatud ja mis mitte?
- Reklaamide täiendamine reklaamilaienditega
- Märksõnade valik AI abiga
14:00 – 15:30 Täpsem tulemuste mõõtmine ja võimalused väljaspool otsingureklaame
- Sissejuhatus Google Analyticsisse, eesmärkide seadistamine ja Adsiga
- ühendamine, et mõõta reaalset käivet või päringuid
- Google display-võrgustiku võimalused
- YouTube-is reklaamimine
- Gmaili reklaamide eripärad
- Tasuturunduse abil klientide tagasi toomine
- Chatgpt kasutamine erinevate võimaluste vahel navigeerimiseks
15:45 – 17:00 Põhjalike kampaaniate tegemine või analüütika seadistamine
- Vastavalt auditooriumile vaatame läbi Google Ads Editori abil keerulisemate
- kampaaniate kasutamise või lähme detailidesse mõnel muul teemal, mis
- rohkem huvi valmistab. Näiteks on võimalik lähemalt uurida Google Analyticsit ja Google Tag Manager abil trackingu seadistamist.
- Oma kampaania loomine ja tagasiside
Koolituse läbiviimise põhimõtted: Enne koolitust on soovitatav luua endale Google Adsi konto (ads.google.com lehel). Konto loomine on lihtne, lehel on suunavad juhised. Pärast konto loomist on soovituslik keskkonnas ka midagi katsetada ja ringi vaadata, et koolitajalt soovi korral abi saada ning küsimusi esitada. Koolituse raames laiendatakse teadmisi, et toimivaid kampaaniaid luua.
Koolituse tulemusena osaleja:
- oskab luua lihtsaid ja tulemuslikke turunduskampaaniaid;
- teab nippidest, kuidas kampaaniate loomist lihtsustada ning kuidas lisaks klikkidele reaalseid tulemusi mõõta;
- oskab luua reklaame, mis on Google’i eeskirjadega kooskõlas;
- teab, millised on Google Adsi võimalused väljaspool otsingureklaame (YouTube, Gmail jm).
- oskab kasutada AI lahendusi, et reklaamide loomist hõlbustada.
Koolituse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor Karl Pae. Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Täna juhib ta Google’i reklaamidele spetsialiseerunud agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi.
Digiagentuur ePPC on juhtiv ekspert nii Eestist kui ka mujalt riikidest välisturgudele sisenemise teemadel. ePPC fookus on eksportivad ettevõtted, kelle käive eksportturgudelt tuleb suuresti läbi Google’i reklaamide.
Koolitus toimub kohapeal Ettevõtlusinkubaatoris.
Koolitus on mõeldud vaid Ettevõtlusinkubaatori inkubantidele.
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt. Sündmustel osalemist käsitletakse vähese tähtsuga abi (VTA) andmisena sündmusel osalenud ettevõtetele.