Kuidas turundada oma toodet välisturgudel ja suurelt kasvada? Mis on aidanud kasvada tehnoloogiafirmadel nagu Skype ja Pipedrive? Kuidas lendorav võib hea olla metafoor sellele, kuidas koostada oma turundusplaan?
Sellest tuleb meile 17. mail kogemusi jagama kogenud turundaja Andrus Purde, kes on töötanud valdkonnas enam kui 20 aastat. Täna on Andrus Purde on müügi- ja turundusandmeid ühendava platvormi Outfunnel kaasasutaja ja tegevjuht. Outfunnelil on üle 1000 kliendi üle maailma ja kuigi ettevõte on investoritelt kaasanud 2,1 miljonit eurot, on see nüüd kasumlik. Enne seda oli ta Pipedrive’i turundusjuht ja üks Skype’i turundajatest.
Vabal ajal korraldab Andrus Komeediklubiga standup comedy üritusi ja tegeleb Little Green Fundi asutajana rohetehnoloogiasse investeerimisega.
Üritus on TASUTA, aga vajalik on registreerimine: https://forms.gle/cFcusMq6FTi9Buvg7