Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Põhilise sisu juurde

Millised on eksportturgudele leienemisel peamised väljakutsed? Seminaril tutvustab EASi esindaja Sven Aulik erinevaid teemasid, mida peaksime ekspordi planeerimisel arvesse võtma ning milliseid ressursse (toetused, kontaktivõrgustik) saaksime eksporditegevustes kasutada.

Paljud ettevõtted kas kaaluvad või juba tegutsevad eksportturgudele laienemise suunas. Millised on eksportturgudele leienemisel peamised väljakutsed? Seminaril tutvustab EASi esindaja Sven Aulik erinevaid teemasid, mida peaksime ekspordi planeerimisel arvesse võtma ning milliseid ressursse (toetused, kontaktivõrgustik) saaksime eksporditegevustes kasutada. Seminari teemadering:

  • eksportturud – milliseid eesmärke seada ja tegevusi planeerida;
  • ekspordi sihtriigi valik – millest peaks lähtuma, mida on oluline teada;
  • ekspordi eeltegevused;
  • eksporditoetus – kellele ja millistel tingimustel ja milline eeltöö võiks olla tehtud;
  • ekspordi sihtriikide uudised – mis on rahvusvaheliselt toimumas. EASi esindajad on arendanud erinevaid suhteid ja projekte, mida oleks ettevõtjal siinkohal hea teada;
  • millised on võimalikud kontaktorganisatsioonid, kellega tasuks erinevates riikides ühendust võtta.

Seminari viib läbi Sven Aulik, EASi ettevõtluse keskuse valdkonnajuht. Svenil on 27 aastane töökogemus ekspordi -ja müügiarendusjuhina peamiselt Autotööstuse, Logistika ja IT valdkondades. Tegutsenud ekspordiga 26-l erineval turul, sh. Aasias, Lähis-Idas, Euroopas kui USA-s, osalenud erinevatel konverentsidel, messidel ja visiitidel nii osaleja, korraldaja kui esinejana.

Seminar on tasuta, vajalik on eelnev registreerimine