Tallinna Loomeinkubaator alustab eelinkubatsiooni programmiga, mille eesmärk on innustada ja võimendada alustavaid ettevõtteid, jagades ettevalmistavaid teadmisi äri edukaks alustamiseks.
Neljast praktilisest koolitusest koosneva programmi käigus tuleb juttu müügijuhtimisest, brändi kuvandist ja turundusstrateegiast aga ka sellest, kuidas läbi mõelda oma ärimudel ja välja selgitada, millist erilist väärtust Sinu toode või teenus kliendile pakub.
Programm on mõeldud kõigile neile, kes on ettevõtlusega alustamas. Ootame seminaridele alustavaid ettevõtjaid, aga ka neid, kes juba tegutsevad, kuid tahavad oma ettevõttele uut hoogu sisse anda koolituste programmi näol. Koolitusi viivad läbi Tallinna Loomeinkubaatori ärimentorid.
EELINKUBATSIOON SISALDAB:
- 4 koolitust, kus on ühendatud teooria ja praktiline osa
- Koolitused toimuvad 19.05.2020 – 09.06.2020
- Loomeinkubaatori inkubantidele ka toetavaid konsultatsioone
HIND:
Loomeinkubaatori inkubantidele sisalduvad kõik koolitused kuutasus.
Eelinkubatsiooni võetakse vastu piiratud arv osalejaid. Registreeri kohe!
- 19.05 10:00-12:30 ETTEVÕTTE ÄRIMUDEL
- 26.05 10:00-12:00 VÄÄRTUSPAKKUMINE. BRÄNDI STRATEEGIA JA KUVAND
- 02.06 10:00-12:00 KLIENDITEEKOND JA TURUNDUS
- 09.06 10.00-12:00 MÜÜGISTRATEEGIA
*Võimalusel toimuvad koolitused Loomeinkubaatoris kohapeal, kuid võib juhtuda, et viime koolitused läbi online-keskkonna vahendusel.
Lisainfo:
Marietta Ruben, marietta@inkubaator.ee
—————————————————————————————————–
19. mai 10:00-12:30 Mentorseminar: Ärimudelid. Business Model Canvas.
Mentorseminari eesmärk on, et ettevõtjad saaksid läbi mõelda ja valida oma ettevõtte ärimudeli. Ootame koolitusele ka ettevõtteid, kes soovivad oma ärimudelis muudatusi teha. Kohtumise tulemusel valmib ärimudeli esialgne versioon.
Mentorseminari viib läbi Loomeinkubaatori mentor Rando Rannus.
26. mai 10:00-12:00 Mentorseminar: Väärtuspakkumine. Brändi strateegia ja kuvand.
Mentorseminari eesmärk on, et ettevõtjad saaksid läbi mõelda oma toote/teenuse väärtuspakkumise ja oma brändi kuvandi. Seminaril käsitleme järgnevaid teemasid:
Millist väärtust sinu toode või teenus kliendile pakub? Kas see väärtuspakkumine on kliendi jaoks piisavalt oluline, et ta on nõus harjumuspärasest tootest või teenusest loobuma? Mis on sinu brändi kuvand, kas see ühtib sinu poolt soovituga? Kuidas panna soovitud kuvand kooskõlasse brändi strateegiaga?
Mentorseminari viib läbi Loomeinkubaatori mentor Karen K Burns.
2. juuni 10:00-12:00 Mentorseminar-töötuba: Mis on klienditeekond ja kuidas seda ära kasutada turundusstrateegias reklaamide üles ehitamisel?
Mentorseminari eesmärk on, et ettevõtjad saaksid läbi mõelda oma ettevõtte turundusstrateegia. Kohtumise tulemusel leiame üles ettevõtte ja kliendi vahelised puutepunktid läbi persoonade loomise ning räägime, kuidas neid teadmisi oma turundustegevusi planeerides arvesse võtta.
Mentorseminari viib läbi Loomeinkubaatori mentor Älian Mägi.
9. juuni 10.00-12:00 Mentorseminar: Müügistrateegiad.
Mentorseminari eesmärk on, et ettevõtjad saaksid läbi mõelda oma ettevõtte müügistrateegia. Seminaril käsitleme järgmisi teemasid:
– Müügistruktuuri osad (müügikommunikatsioon, müügimeeskond, müügijuhtimine)
– Ettevõtte müügijuhtimise printsiibid
– Müügijuhtimisega kaasnevad numbrid (kulud, eesmärgid-kvoodid, tulemused, mõõdistamine)
– Esimese müügiinimese värbamine
Mentorseminari viib läbi Loomeinkubaatori mentor Katrin Kiviselg.