JOIK: Kuidas kasvada sise- ja välisturgudel?

Seekord kuuleme “Disain kohtib Disainiga” üritustesarja raames JOIK’i kogemuslugu, kuidas kasvada sise- ja välisturgudel?

 

JOIK tehases, Kokasauna põik 11, Saku vald, võtab meid vastu ettevõtte asutaja Eva-Maria Õunapuu.

Lisaks tehasehoone nägemisele kuuleme:

  • Kuidas bränd sai alguse?
  • Milline on olnud kasvustrateegia ja millised on olnud kasvuhüpped?
  • Milline on tänane müügistrateegia? Kuidas on müügistrateegia muutunud?
  • Millised on müügi- ja turunduskanalid? 
  • Mitmel turul on bränd esindatud? 
  • Millised on tulevikuplaanid? Soovitused teistele tegijatele?

JOIK loodi aastal 2005 ja tänaseks on tegu rahvusvaheliselt tunnustatud ja ulatusliku tootevalikuga kaubamärgiga, mille looduskosmeetika ja koduspaa tooteid armastatakse nii Eestis kui paljudes ekspordiriikides. JOIKi areng ja firma kasv on olnud loogiline ja orgaaniline ning brändi teed palistavad mitmed “esimesed”: näiteks toodi esimestena Eestis müügile looduslikust vahast lõhnaküünlad, pakuti esimese Eesti kosmeetikafirmana oma toodete advendikalendrit ja hangiti esimestena kogu JOIK Organic kosmeetikabrändile COSMOS sertifikaadid. Aastal 2022 tuli JOIK esimese Eesti tootjana välja dekoratiivkosmeetika sarjaga nimega JOIK Organic Beauty.

 

“Disain kohtub disainiga” kohtumisürituse eesmärgiks on disainivallas tegutsevad ettevõtjad omavahel kokku tuua, kogemusi jagada ja koostöökohti leida.