fbpx Põhilise sisu juurde

Korraldab meie koostööpartner Tartu Loomemajanduskeskus ja on osa veebikoolituste sarjast “LMK x Digiturundus”, mille käigus jagavad erinevad oma ala spetsialistid ning praktikud nõuandeid sotsiaalmeedia turunduse ja e-ekspordi teemadel.

 

Koolitus sisaldab:
Igal aastal liitub Amazoniga üle 700 000 uue müüja. Neist 70% ei suuda ühtegi müüki teha. Aasta lõpuks on 90% alla andnud. Vähem kui 3% on tõeliselt edukad. Koolitus annab arusaama, kuidas on võimalik tõusta selle 3% hulka.

Koolitus algab teooriaosaga, kus tutvustatakse Amazoni kui müügikeskkonda ja räägitakse nii sellest, kuidas seal müümine toimub kui ka eelarvamustest ja valeootustest seoses Amazoniga. Õpitakse tegema turu-uuringuid, kogudes ja tõlgendades infot (käibepotentsiaalid, konkurentsi tugevus jm), mis aitab mõista, kui suur võib olla Amazoni marginaal ning palju aega ja raha võib kuluda toote lansseerimiseks. Kursusel tutvustatakse ka koolitaja praktilisi kogemusi ja saadud õppetunde tema poolt rohkem kui 100 erineva toote edukast lansseerimisest Amazonis. Koolitaja aitab mõista, kuidas muuta enda äriidee Amazoni jaoks sobivaks ning annab praktilisi juhendeid ja tööriistu, mis aitavad testida enda toodete potentsiaali Amazonis. Praktilises osas rakendatakse saadud teadmisi ja saadakse koolitajalt igakülgset tagasisidet. Omandatud teadmised on kasutatavad ka teistes müügiportaalides ning on seostatavad digitaalse äriloogikaga laiemalt.

Koolituse viib läbi Mihkel Moosel. 

Loe lähemalt koolituse kohta SIIT

NB! Koolitused on Tallinna Loomeinkubaatori ettevõtetele tasuta. Tallinna Loomeinkubaatori vilistlastele ja rentnikele ning Tallinn Design House’i disaineritele kehtib soodustus 50%

REGISTREERIMINE KOOLITUSELE SIIT

Registreerimine lõpeb kaks päeva enne koolituse algust.