Digiturunduse strateegia elemendid ja koostamine

Kas sinu ettevõttel on veebileht? Suurepärane! Ainult sellest ei piisa edu saavutamiseks. Viimasel ajal on sinu praegused ning potentsiaalsed kliendid liikunud järjest rohkem erinevatele veebikanalitele. Et seal läbi lüüa, peab sinu veebikuvand olema läbimõeldud ja tegutsemisel olema selge strateegia. Kuidas luua tõhus digiturunduse strateegia?

Ettevõtte veebikuvandi määratlemine ja strateegia väljatöötamine on ettevõtte edu aluseks veebis. Koolitusel näitame, kuidas luua digiturunduse strateegia, saavutamaks eesmärke nii praegu kui ka tulevikus. Keskendume veebistrateegia analüüsimisele, tegevuste planeerimisele ning veebiplatvormidele ja -kanalitele.

Toome praktilisi näiteid, kuidas muuta turundustegevused info-põhiseks ja efektiivseks. Soovitame erinevaid tööriistu.

Kuidas luua eesmärkidele orienteeritud digistrateegia? Kuidas analüüsida veebistrateegiat ja tegevusi planeerida? Millised platvorme ja kanaleid peaks kasutama? Kõigest sellest koolitusel räägimegi.

Eduka veebistrateegia loomiseks vajalikud oskused toob sinuni digiturunduse osakonna juht Tallinkist, Andrus Kiisküla. Koolituse vältel on võimalik Andrusele esitada küsimusi!

Läbides selle koolituse:

  • tead, millistest elementidest peab digistrateegia koosnema
  • mõistad strateegilise planeerimise põhimõtteid
  • tunned tõhusa digiturunduse vahendeid praktikas

 

Koolituse kestus on 1 tund, millele järgneb 30-minutiline arutelu koolitajaga osalejate esitatud küsimuste üle.

 

Koolitus ei ole järelvaadatav.

REGISTREERI: https://digioskused.ee/koolitused/digiturunduse-strateegia-koostamine/

Jätkukoolitus “Digiturunduse strateegia PRAKTIKUM” 16. juunil!

Kõigil 02. juuni digiturunduse strateegia esimesel koolitusel osalejatel avaneb võimalus oma teadmisi täiendada ning koos Andrusega saada süvendatud ülevaate, kuidas efektiivselt luua digiturunduse starteegiat. Liskas saavad kõik praktikumis osalevad ettevõtted individuaalse üks-ühele konsultatsiooni oma digiturunduse strateegia arendamiseks!

Praktikumi ja personaalse konsultatsiooni valitakse välja vaid 5 ettevõtet!

Kuidas kandideerida praktikumi?

  • Läbi “Digiturunduse strateegia elemendid ja koostamine” koolitus 02. juunil
  • Täida koolituse tagasiside vorm kohe peale koolitust samal päeval
  • Esita tagasiside vormis sooviavaldus praktikumile, vasta küsimustele
  • 03. juunil valib koolitaja avalduste seast 5 osalejat
  • 03. juunil saadetakse väljavalitud ettevõtetele meilile kinnitus osalemise kohta

Kõikide avalduste seast valib koolitaja kõige huvitavamad, väljakutsuvamad või rohkem abi vajavad ettevõtted.

 

Andrus Kiisküla

Andrus on digiturundaja, turunduskonsultant ja koolitaja, kellel on praktiline kogemus üle 15 aasta. Selle aja jooksul on digiturunduses ja erinevatel platvormidel palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust. Loe lisaks