Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Põhilise sisu juurde

Kas sinu ettevõttel on veebileht? Suurepärane! Ainult sellest ei piisa edu saavutamiseks. Viimasel ajal on sinu praegused ning potentsiaalsed kliendid liikunud järjest rohkem erinevatele veebikanalitele. Et seal läbi lüüa, peab sinu veebikuvand olema läbimõeldud ja tegutsemisel olema selge strateegia. Kuidas luua tõhus digiturunduse strateegia?

Ettevõtte veebikuvandi määratlemine ja strateegia väljatöötamine on ettevõtte edu aluseks veebis. Koolitusel näitame, kuidas luua digiturunduse strateegia, saavutamaks eesmärke nii praegu kui ka tulevikus. Keskendume veebistrateegia analüüsimisele, tegevuste planeerimisele ning veebiplatvormidele ja -kanalitele.

Toome praktilisi näiteid, kuidas muuta turundustegevused info-põhiseks ja efektiivseks. Soovitame erinevaid tööriistu.

Kuidas luua eesmärkidele orienteeritud digistrateegia? Kuidas analüüsida veebistrateegiat ja tegevusi planeerida? Millised platvorme ja kanaleid peaks kasutama? Kõigest sellest koolitusel räägimegi.

Eduka veebistrateegia loomiseks vajalikud oskused toob sinuni digiturunduse osakonna juht Tallinkist, Andrus Kiisküla. Koolituse vältel on võimalik Andrusele esitada küsimusi!

Läbides selle koolituse:

  • tead, millistest elementidest peab digistrateegia koosnema
  • mõistad strateegilise planeerimise põhimõtteid
  • tunned tõhusa digiturunduse vahendeid praktikas

 

Koolituse kestus on 1 tund, millele järgneb 30-minutiline arutelu koolitajaga osalejate esitatud küsimuste üle.

 

Koolitus ei ole järelvaadatav.

REGISTREERI: https://digioskused.ee/koolitused/digiturunduse-strateegia-koostamine/

Jätkukoolitus “Digiturunduse strateegia PRAKTIKUM” 16. juunil!

Kõigil 02. juuni digiturunduse strateegia esimesel koolitusel osalejatel avaneb võimalus oma teadmisi täiendada ning koos Andrusega saada süvendatud ülevaate, kuidas efektiivselt luua digiturunduse starteegiat. Liskas saavad kõik praktikumis osalevad ettevõtted individuaalse üks-ühele konsultatsiooni oma digiturunduse strateegia arendamiseks!

Praktikumi ja personaalse konsultatsiooni valitakse välja vaid 5 ettevõtet!

Kuidas kandideerida praktikumi?

  • Läbi “Digiturunduse strateegia elemendid ja koostamine” koolitus 02. juunil
  • Täida koolituse tagasiside vorm kohe peale koolitust samal päeval
  • Esita tagasiside vormis sooviavaldus praktikumile, vasta küsimustele
  • 03. juunil valib koolitaja avalduste seast 5 osalejat
  • 03. juunil saadetakse väljavalitud ettevõtetele meilile kinnitus osalemise kohta

Kõikide avalduste seast valib koolitaja kõige huvitavamad, väljakutsuvamad või rohkem abi vajavad ettevõtted.

 

Andrus Kiisküla

Andrus on digiturundaja, turunduskonsultant ja koolitaja, kellel on praktiline kogemus üle 15 aasta. Selle aja jooksul on digiturunduses ja erinevatel platvormidel palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust. Loe lisaks