Kuidas digiturundust ja kampaaniaid strateegiliselt planeerida?

Oskuslikult kavandatud digiturunduse strateegia loob vajaliku aluse, mille põhjal ettevõtte turundustegevusi ellu viia.

Koolitusel õpime, kuidas luua digiturunduse strateegiat, millest see koosneb, millega arvestada, analüüsida tulemusi ja sellest lähtuvalt planeerida ettevõtte tegevusi. Räägime ka sellest, kuidas püstitada eesmärke ja hoida fookust. Samuti  õpime seda, kuidas luua ja mida arvesse võtta digiturunduse kampaaniad tehes.

Teemad, mida koolitusel käsitletakse:

  • Väärtuspakkumine ja selle sõnastamine
  • Usalduse loomine
  • Digiturunduse strateegia
  • Kampaaniate edukas läbiviimine
  • Analüütika ja mõõtmine 

Koolituse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Andrus Kiisküla. Andrus Kiiikülal on pikaaegne kogemus digiturundaja ja digiturundusstrateegia valdkonnas. Ta on loonud suuri majasiseseid turundus osakondasid üle erinevate turgude, toetanud väga erinevaid ettevõtteid väikestest e-poodidest suurte börsiettevõteteni välja. Täna on Andruse fookus aidata eksportivaid ettevõtteid läbi e-kaubanduse.

 

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C).

Osalustasu:

  • Loomeinkubaatori, Tartu LMK, Pärnu inkubantidele tasuta.

  • Loomeinkubaatori vilistlastele, TDH disaineritele, Kaubandustööstuskoja liikmetele, Tartu LMK vilistlastele, Loomeinkubaatori üürnikele soodushind 30€+km (registreerides vali partner)

  • Kõik teised ettevõtted ja eraisikud 35€+km