Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Põhilise sisu juurde

Täna on pea igaühel meist võimalus hakata ettevõtjaks ja oma toodet, teenust või persoonibrändi turundada. Aga kellele, kuidas ja milliste sõnadega? Kuidas inimeste tähelepanu saavutada, kuidas seda hoida ja ostuni juhtida. Räägime copywritingust ehk kolmandast kirjaoskusest. 

 

Koolituse eesmärk on anda osalejale teadmised tõhusate tekstide ja kampaaniate ülesehitamisest ning ülevaade erinevatest tekstimudelitest, kujundiloomevõtetest ja copywritingu nippidest.

Koolitus toimub kahel päeval: 21.04 ja 26.04 

I päev: 21.04 kell 10-13

  • Mis on copywriting?
  • Consumer insight ja väärtuspakkumine
  • Reklaamteksti ülesehitus ja kujundiloome võtted
  • Teksti- ja pealkirjamudelid
  • Facebooki sisuloome ja kampaaniatekstide ülesehitamine 

II päev: 26.04 kell 10-13

  • E-mailitekstide ülesehitamine ja nipid (otsepakkumine)
  • Veebi tekstistruktuur (onepage veebi näitel)
  • Väärtuspakkumise ja ettevõtte “loo” sõnastamine

 

Koolituseks ettevalmistus:

Sul on ehk lihtsam teemaga suhestuda, kui mõtled enne koolitust kahele asjale: 1) Mis on kliendi kõige olulisem põhjus, miks ta just sinu toodet või teenust tahab tarbida? 2) Kuidas see väljendub sinu toote või teenuse kommunikatsioonis/tekstides?

Rait Milistver on üle 25 aasta pikkuse kogemusega copywriter ja loovjuht, kes on töötanud reklaamiagentuurides Vatson&Vatson, Baltic FCB, DDB Eesti ja Tank ning genereerinud ideid, kampaaniaid ja tekste u 150 brändile Eestist ja mujalt maailmast. Agentuuri loovmeeskonna liikmena on Raidi tööd pälvinud üle 20 reklaamiauhinna. Täna teeb ta copywriteri ja turunduskonsultandi tööd eraettevõtjana, koolitab alustavaid ettevõtjaid ning veab Eesti Copywriterid gruppi Facebookis.

 

Formaat: hübriidis

Osalustasu:

Loomeinkubaatori, Tartu LMK ja Tehnopoli inkubantidele tasuta.

Loomeinkubaatori vilistlastele, TDH disaineritele, Kaubandustööstuskoja liikmetele, Tartu LMK vilistlastele, EFF disaineritele, Loomeinkubaatori üürnikele soodushind 70€+km (registreerides vali partner)

Kõik teised ettevõtted ja eraisikud 80€+km

Käesolev seminar on toetatud projekti “Loomemajanduse ettevõtete konkurentsivõime, jätkusuutlikkuse, ekspordivõimekuse ja teiste majandussektoritega koostöö arendamine 2020-2021” (EU53522) raames. Seminaril osalemine on osalevatele ettevõtetele käsitletav vähese tähtsusega abi saamisena.