Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Põhilise sisu juurde

Eelinkubatsioon on mõeldud neile, kes veel mõtlevad oma ettevõtte alustamise peale.

Mõeldud kõigile, kel on algusjärgus äriidee või lihtsalt mõte, mida soov edasi arendada, aga puudub kindel ärimudel ning selge arusaam ettevõtlusest. Järgmine eelinkubatsioon algab märtsis 2025.

Millele keskendub?

Ettevõtte ärimudel ja väärtuspakkumine Kliendi uurimine ja mõistmine Toote / teenuse elukaar ja ringmajandus Brändistrateegia ja turunduse alused Turunduskanalid Toote/teenuse hinnastamine ja finantsid

Miks liituda?

  • Ligipääs 7-osalisele koolitusprogrammile

  • Võimalus saada ühetunnine konsultatsioon

Koolituste ajakava

Ärimudeli loomine ettevõttele (Koolitaja: Margus Klaar)

Vaata lähemalt

Kuidas viia läbi ettevõttele väärtust loov kliendiuuring? (Koolitaja: Paula Koppel)

Vaata lähemalt

Kuidas arvutada ettevõte kasumisse? (Koolitaja: Kari Maripuu)

Vaata lähemalt

Kuidas ringmajandust ettevõttes rakendada? (Koolitaja: Kristel Mõistus)

Vaata lähemalt

Kuidas luua ja arendada brändi? (Koolitaja: Einar Tiimla)

Vaata lähemalt

Turunduse ABC: analüüsi, planeeri, tegutse (Koolitaja: Paavo Pettai)

Vaata lähemalt

Turunduskanalite valik ja tulemuste mõõtmine (Koolitaja: Marelle Ellen)

Vaata lähemalt

Korduma kippuvad küsimused