Disain kohtub Teadusega: Targa linna ideekonkursi lahendusideed
Tallinna Tehnikaülikool (TalTech) ja Tallinna Ettevõtlusinkubaator koos FinEst Targa Linna Tippkeskusega kutsuvad teid tutvuma erinevate linnade jaoks välja pakutud nutikate lahendusideedega
FinEst Targa Linna Tippkeskuse on asutatud TalTechi, Aalto Ülikooli, Forum Virium Helsinki ja Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi poolt. Rahvusvahelise teadus- ja arenduskeskuse peamine ambitsioon on luua uudseid ja nutikaid targa linna lahendusi, mis parandavad elukvaliteeti linnades.
Ideid kogutakse juba aastast 2020 ning ideekonkursi viiendas voorus otsitakse uuenduslikke lahendusi, mis aitavad
• leevendavad pakilisi linnalisi väljakutseid
• parandada linnapiirkondade elukvaliteeti
• sillutada teed nutikamatele ja vastupidavamatele linnadele
Iga valitud pilootprojekt saab kuni 800 000 eurot rahastust, et arendada rahvusvahelises koostöös positiivse mõjuga ja äriliselt skaleeritavaid ideid.
FinEst Targa Linna ideekonkursi 5. vooru laekus 47 lahendusideed 19le linnalisele väljakutsele (väljakutsete ja lahendusideede tutvustused siin: https://finestcentre.eu/challenge-year/2025/).
Lahendusideid tutvustatakse 09.detsembril kella 10:45-16:30 TalTechi IT-Kolledžis (Raja tn 4, Tallinn, room ICO-316)
Kuulata saab ka Zoomi vahendusel.
Lisainfo ja detailsem programm: https://finestcentre.eu/event/workshop-presenting-smart-city-solution-ideas/
Registreerumistähtaeg: 04. detsember 2025
REGISTREERU SIIN: https://shorturl.at/NyFvc
Tulge kuulama ja kaasa lööma!
Disain, mis hoolib kandjast ja keskkonnast
Tule kuulama inspireerivat vestluspaneeli, kus kohtuvad Eesti brändid, kelle looming hoolib nii inimestest kui ka keskkonnast meie ümber. Paneeli fookuses on kudumidisain, jätkusuutlikkus ning teadlik rõivaste hooldamine ja hoiustamine – teemad, mis kõnetavad igaüht, kes väärtustab kvaliteeti, vastutustundlikku tarbimist ja ajatut stiili.
Vestluses osalevad:
- Alpaka peadisainer Anni Ilves. Alpaka on bränd, mis ühendab Andide luksusliku alpakavilla põhjamaise minimalistliku disainiga. Alpaka rõivad ja aksessuaarid pakuvad ajatut elegantsi ja kestvat stiili. Disain sünnib Eestis, tootmine toimub koostöös Peruu meistritega.
- Ärni Blum’i asutaja ja disainer Johanna Paiste. Saaremaalt pärit kudumibrändi taga peitub armastus käsitöö, vormi ja tekstuuri vastu. Kõik tooted valmivad nulljäägi põhimõttel ja tellimuspõhiselt, kasutades üksnes naturaalseid, sertifitseeritud lõngu. Iga kudum on isikupärane ja loodud kestma.
- WOH stuudio asutaja ja disainer Margot Vaaderpass. Alates 2013. aastast on WOH loonud koduaksessuaare, mis ühendavad endas põhjamaise disaini olemuse ja teadliku tootmise põhimõtted. WOH usub, et ilu peitub lihtsuses, mis rikastab igapäevaelu funktsionaalsete toodetega ja toob esile puhta põhjamaise esteetika. Pühendumus teadlikule elustiilile peegeldub igas etapis – nii disainis kui tootmises.
Paneel pakub sisukaid arutelusid, väärtuslikke praktilisi nõuandeid ja inspireerivaid vaatenurki neile, kes otsivad moest enamat – teadlikkust, kestvust ja sügavamat tähendust.
Oled oodatud kuulama, küsima ja kaasa mõtlema!
Sündmus on tasuta, vajalik on eelregistreerumine.
Palun anna enda tulekust teada siin: https://forms.gle/S7ZKNpgABJi62kcE8
How to Enter the Games Industry with No Experience?
Whether your background is in art, programming, music, writing, marketing, project management, or another field, your skills can play an important role in the world of games.
At the event “How to Enter the Games Industry with No Experience?”, Andri Allas and Märten Rattasepp will share their journeys and experiences of breaking into the games industry.
At this event, Andri Allas and Märten Rattasepp will share their personal journeys into game development, showing how many different paths can lead into the industry and what opportunities it can offer.
Andri Allas has been immersed in the world of video games for nearly his entire life – founder of the Level1.ee community, main organizer of MängudeÖÖ, and Head of Esports at Postimees Group. While he has usually taken on the role of mentor and organizer at Game Jams, earlier this year he decided to step into the shoes of a participant.
What began as a simple idea soon grew into a completely new game – Grannies on Wheels. In his talk, Andri will share what it’s like to take part in a game jam without prior game development experience, and what surprising outcomes such an adventure can lead to.
Märten Rattasepp is a literary critic, cultural researcher, essayist, (pseudo-)academic, (game) writer, and narrative designer. He holds a Master of Arts degree in literary and cultural theory from the University of Tartu, specializing in postmodern/amodern writing, metafiction, and historiography. After stepping away from the academic path, he unexpectedly found himself in the world of game development, contributing as a writer to Disco Elysium.
Over the past nine years, he has also written and designed for titles such as Death and Taxes, Pentiment, and Broken Alliance. He prefers to work on RPGs with strong literary ambition – often at the expense of his sanity. When not writing far too much text, he enjoys long and demanding countryside hikes and moving heavy objects from one place to another (otherwise known as volunteering at festivals and events).
As a pre-event to the Game Jam: Estonian Folklore Edition (October 3–5), it will inspire you with real stories of breaking into the games industry and show how diverse backgrounds can lead to unexpected opportunities.”
👉 The event is open to everyone curious about the games industry – whether you’re a beginner, a creative mind, or simply interested in how games are made.
The event will be held in English and onsite in Tallinn University in room A543.
EST:
Mõtled karjäärile mängutööstuses, aga kogemus puudub? Või ei ole selle peale veel mõelnud, aga võiksid? Olgu su taust kunstis, programmeerimises, heliloomes, kirjutamises, turunduses, projektijuhtimises või hoopis mõnes muus valdkonnas – sinu oskustel võib mängumaailmas olla suur roll.
Sündmusel “How to Enter the Games Industry with No Experience?” jagavad oma teekonda ja kogemuslugusid mängutööstusse jõudmisest Andri Allas ja Märten Rattasepp.
Andri Allas on olnud videomängude maailmaga seotud pea terve elu – Level1.ee kogukonna asutaja, MängudeÖÖ peakorraldaja ning Postimees Grupi e-spordi suunajuht. Kui seni on ta Game Jamidel (videomängude arendamise häkaton) olnud pigem mentori ja korraldaja rollis, siis selle aasta alguses otsustas ta astuda hoopis osaleja kingadesse.
See, mis algas lihtsast ideest, kasvas kiiresti täiesti uueks mänguks – Grannies on Wheels. Oma ettekandes räägib Andri, mida tähendab osaleda game jam’il ilma varasema mänguarenduse kogemuseta ning milliseid ootamatuid tulemusi see võib endaga kaasa tuua.
Märten Rattasepp on kirjanduskriitik, kultuuriuurija, esseist, (pseudo)akadeemik, (mängu)kirjanik ja narratiivikujundaja. Tal on Tartu Ülikooli magistrikraad kirjanduse ja kultuuriteooria erialal, kus ta keskendus postmodernsele/amodernsele kirjutamisele, metafiktsioonile ja historiograafiale. Akadeemiliselt rajalt kõrvale astudes sattus ta ootamatult mänguarenduse maailma, panustades kirjanikuna mängu Disco Elysium.
Viimase üheksa aasta jooksul on ta kirjutanud ja disaininud ka mänge nagu Death and Taxes, Pentiment ja Broken Alliance. Märten eelistab töötada RPG-dega, millel on tugev kirjanduslik ambitsioon – sageli oma vaimse tervise arvelt. Kui ta parasjagu liiga palju ei kirjuta, naudib ta pikki ja nõudlikke matku maapiirkonnas ning raskete asjade ühest kohast teise tõstmist (ehk vabatahtlikuna festivalidel ja muudel üritustel abistamist).
Game Jam: Estonian Folklore Editioni (3.–5. oktoober) eelüritusena pakub see sündmus inspireerivaid lugusid sellest, kuidas on võimalik mängutööstusesse siseneda, ning näitab, kui mitmekesised võivad olla teekonnad selleni.
👉 Üritus on avatud kõigile, kes tunnevad huvi mängutööstuse vastu – olgu sa algaja, loominguline hing või lihtsalt keegi, keda huvitab, kuidas mänge tehakse.
Üritus toimub inglise keeles ning kohapeal Tallinna Ülikoolis, ruumis A543.
Estonian Folklore Potential in the Games Industry
In game design and worldbuilding, folklore offers one of the richest sources of inspiration – providing original plots, characters, and visual motifs. But how can we bring myths and folktales into games in a way that resonates both locally and globally? What could be the next great story to emerge from Estonian folklore?
Speakers:
- Ott Madis Ozolit – will open the event with an introduction on the broader potential of folklore in the games industry. He will share examples from both Estonia and abroad where national heritage has successfully inspired games.
- Marju Kõivupuu – folklorist and cultural historian, who will guide the audience through the rich world of Estonian folktales and mythology. She will introduce well-known stories, heroes, and motifs, highlighting what makes our folklore unique compared to others. Her talk is meant to inspire participants to imagine how these tales could come alive in video games.
From October 3–5, Tallinn Business Incubator will host a Game Jam: Estonian Folklore Edition, where participants will have 48 hours to experiment with turning folklore into playable experiences. This talk serves as a pre-event, designed to spark ideas and provide inspiration about the treasures hidden in Estonian folklore.
This event is free and for everyone interested in games, storytelling, and cultural heritage!
The event will be held in English, in Tallinn University in room A-543!
How to find the way?
- Enter through the main entrance at Narva mnt 29 (new glass building).
- After the information desk, turn left; go through the dining area and the science gallery, and you will find the elevator/stairs that take you to the 5th floor.
- Once you reach the 5th floor, the room will be immediately visible.
EST:
Eesti folkloori potentsiaal mängutööstuses
Eesti pärimusmaailm on täis võluvaid, hirmutavaid ja ainulaadseid lugusid, mis ootavad taasavastamist. Videomängude loo- ja maailmaloomes on folkloor üks rikkalikumaid inspiratsiooniallikaid, pakkudes eripäraseid süžeesid, tegelaskujusid ja visuaalseid motiive. Aga kuidas tuua muistendid ja rahvajutud mängudesse nii, et need kõnetaksid nii kohalikke kui ka rahvusvahelisi mängijaid? Milline võiks olla järgmine suur lugu, mis sünnib Eesti pärimuse pinnalt?
Üritusel jagavad mõtteid Eesti folklorist ja selle potentsiaalist mängutööstuses:
- Ott Madis Ozolit – avab teema sissejuhatusega, rääkides folkloori võimalustest mängutööstuses laiemalt. Ta toob näiteid nii Eestist kui ka välismaalt, kus rahvuslikke pärimusi on juba edukalt mängudes kasutatud.
- Marju Kõivupuu – folklorist ja kultuuriloolane, kes viib kuulajad Eesti rahvajuttude ja mütoloogia rikkalikku maailma. Tema ettekanne tutvustab tuntumaid rahvalugusid, kangelasi ja motiive, tuues välja, mis eristab meie pärimust teiste rahvaste omast. Ettekande eesmärk on inspireerida looma lugusid, mis võiksid saada uue elu just videomängudes.
Ettevõtlusinkubaator korraldab 3.–5. oktoobril folklooriteemaliste mängude arendamise Game Jami, kus osalejatel on 48 tunni jooksul võimalik ise katsetada folkloorist inspireeritud mängude loomist. Käesolev üritus on eelüritus, mille eesmärk on pakkuda ideid ja inspiratsiooni, milliseid lugusid meie pärimus endas peidab.
Sündmus on mõeldud kõigile, kes tunnevad huvi mängude, loo jutustamise ja kultuuripärandi vastu!
Sündmus toimub inglise keeles, Tallinna Ülikoolis ja ruumis nr A-543!
Kuidas tulla?
- Sisenege Narva mnt 29 peauksest (uus klaashoone).
- Pärast infolauda pöörake vasakule; minge läbi söögiala ja teadusgalerii ning leiate lifti/trepi, mis viib teid 5. korrusele.
- Kui olete jõudnud 5. korrusele, näete ruumi kohe.
Ärihooaja avamine: vestlusõhtu Alar Ojastuga
Alar Ojastu on olnud teejuhiks paljudele juhtidele ja meeskondadele, õpetades praktilisi süsteeme iseenda ja meeskondade juhtimiseks. Tema lähenemist on tänaseks usaldanud juba üle 500 erineva organisatsiooni. Lisaks väärtuslike teadmiste jagamisele, aitab Alar inimestel teha elus tähenduslikke psühholoogilisi läbimurdeid.
Vestlusõhtu fookuses on vaimse tervise hoidmine ettevõtluses ja elus. Õhtu kulgeb vahetu vestluse vormis, kus osalejatel on võimalus esitada küsimusi ning arutleda ettevõtte juhtimisega seotud väljakutseid ning saada Alarilt sisukat tagasisidet. Teemade ring on avatud, kuid fookuses on vaimne tervis ja selle roll ettevõtluses ning elus.
Lisaks põnevale vestlusele ootab sind võimalus kohtuda ja mõtteid vahetada ka kõigi teiste sündmusel osalejatega.
Ärihooaja avamisel on võimalik rohkem teada saada ka Ettevõtlusinkubaatori inkubatsiooniprogrammi kohta, kuhu kandideerimine on avatud 28. septembrini!
Osalemine on tasuta, kuid vajalik on eelnev registreerimine, kuna kohtade arv on piiratud!
PS! Sündmust filmitakse.
Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt. Sündmustel osalemist käsitletakse vähese tähtsuga abi (VTA) andmisena sündmusel osalenud ettevõtetele.
Demo Day aftekas
Pärast intensiivset inkubatsiooniprogrammi Demo Day’d on aeg tähistada!
Kohtume inkubandi Birico juures Jüris, et võtta kokku programmi lõpp mõnusalt teiste inkubantidega.
☀ Ilusa ilmaga grillime
🌧 Vihmaga chillime
🥤 Igaüks toob ise midagi meelepärast kaasa – olgu selleks snäkk, jook vms.
Anna oma tulekust teada!
Disain kohtub Teadusega: Mängutööstuse võimalused ja väljakutsed
Mängutööstus ei ole vaid meelelahutus – see on üha olulisem majandusharu, mis loob uusi karjäärivõimalusi, ärimudeleid ja kultuurilisi väljendusvorme.
Sellel „Disain kohtub Teadusega“ sarja sündmusel uurime, millised on mängutööstuse tänased ja homsed võimalused, millised väljakutsed selles vallas tegutsejaid ootavad ning kuidas jõuda ideest toimiva mänguni.
💡 Kellele?
Disaineritele, arendajatele, teadlastele, ettevõtjatele, tudengitele ja kõigile, keda huvitab mängundus kui karjäär, ettevõtlusvõimalus või loominguline väljendusvorm.
Esinejad:
- Kadi Haljand (EIS loomemajanduse teemajuht) – tutvustab mängutööstust ja selle arengut nii Eestis kui ka laiemalt.
- Lilit Palmar (Maru VR, kaasasutaja ja tegevjuht) – tutvustab Maru VRi teekonda teenusepakkujast eduka mängustuudioni. Maru VR avaldas 2024. aastal ellujäämismängu Bootstrap Island, mis pälvis tiitli “Aasta Mäng 2024”. Lilit jagab, kuidas nad jõudsid Euroopa Liidu meediatoetuseni ning mida tähendab mänguarendus Eesti kontekstis.
- Julia Sereda (Rhea Games, CEO & kaasasutaja) – jagab oma kogemusi mänguarendusest. Varasemalt juhtis ta seitse aastat Ready Player Me kunstitiimi, ehitades üles multidistsiplinaarse tiimi ja optimeerides tootmisprotsesse. Nüüd loob ta oma stuudioga Rhea Games järgmise põlvkonna mänge (inglise keeles).
- Mikk Lilles (ALPA Kids, tehnoloogiajuht ja kaasasutaja) ja Maarja Männik (ALPA Kids, lokaliseerimise- ja sisujuht) räägivad koostöös õpetajate ja teadlastega valmivatest eestikeelsetest digiõppemängudest.
- Alacris Devs (Alex) jagab kogemusi TalTech GameCampist, mänguarendusõppest TalTechis ja oma kogemusest Eesti mänguarenduse ökosüsteemi edendamisel.
👉 Tule kuulama ja arutlema, kuidas disain ja teadus saavad toetada mängutööstuse arengut ning millised võimalused ootavad neid, kes soovivad selles valdkonnas tegutseda!
Disain kohtub Teadusega on Tallinna Ettevõtlusinkubaatori ja TalTech’i koostöös toimuv üritustesari. Sarja eesmärk on tuua kokku teadlased ja teemast huvitatud ettevõtjad, et leida võimalusi koostööks. Eesmärk on tutvustada, millised erinevad teadustööd toimuvad TalTech’is ja kuidas on ettevõtjatel võimalik osa saada ülikooli poolt pakutavatest võimalustest.
Suveakadeemia 2025
Oodatud on kõik inkubaatorite ja teadusparkide tiimid, inkubandid ja vilistlased!
Suvakadeemia pakub võimalust uute ideede loomiseks inspireerivate inimeste seltsis, võrgustada ettevõtluskogukonnaga üle Eesti ning anda suvele inspireeriv lõppakord!
Traditsiooniline Suveakadeemia leiab sel aastal aset 12.-13. augustil Roosta Puhkekülas.
Ajakava:
12. august
- 10.00-10.30 Saabumine ja hommikukohv
- 10.30-10.40 Tere tulemast kõned
- 10.40-13.00 Eesmärgistamine bootcamp ettevõtjatele ja organisatsioonidele (Ettevõtetele teeb töötoa Margus Klaar ja tugiorganisatsioonidele Kaarel Mikkin)
– Töötoa käigus saab osaleja ülevaate, kuidas oma visiooni põhjal püstitada selged ja mõõdetavad eesmärgid ning tööriistad, kuidas eesmärkide saavutamiseks koostada teostatav tegevusplaan. - 13.00-14.00 Lõuna
- 14.00-16.00 Bootcamp jätkub
- 16.00-16.30 Check-in tubadesse
- 16.30-19.30 Aktiivne tegevus (saab valida, kas trummide töötuba või geopeitus)
– Kuuba trummide töötuba pakub osalejatele ainulaadset ja rütmikat elamust, kus trummide kaudu ärkavad ellu ladina rütmid, koostöö ja rõõm liikumisest (töötuba kestab 1h).
– Geopeitus on võistkondlik maastikumäng, kus tiimid otsivad lähiümbruses peidetud kohti ja lahendavad seal ülesandeid (geopeitus kestab orienteeruvalt 2-3h). - 19.30-… Õhtusöök, networking, saunatamine. Võta kaasa kõige vingemad seltskonnamängud, pillid ja laulud, sest öö on pikk ja nali ning naer tahab välja elamist.
13. august
- 09.00-10.00 Hommikusöök ja check-out
- 10.00-11.45 Töötuba: Kuidas läbipõlemise asemel muutuseid nautida? – Meeli Laane
11.45-13.00 Esitlused ja ettevõtete kogemuslood (täiendamisel)
– Maris Väli-Täht – tutvustab EIT Food programmi
– Mari Aasmäe – Meal in Hand
– Janika Aan – FoodID – digitaalne toidupass
– Merlyn Peters – Nosin Technologies
– Cathy-Liis Põlluveer – Nave Technologies - 13.00-14.00 Lõuna
- 14.00 Head koduteed!
Osalustasu:
- 114€ + KM/inimene (Hind sisaldab majutust https://roosta.ee/, toitlustust, programmi) Registreerimiseks kasutage ürituse lehel olevat registreerimisvormi.
Registreeri juba täna! Registreerimine on avatud kuni 01.08 või kuni kohti jätkub.
Iga osaleja organiseerib transpordi ise. Omavahelist küüdi jagamist saame vahendada sündmuse lähenedes.
Lisainfo: Helen Arme; helen@inkubaator.ee; +372 5623 1013
Suveakadeemiat korraldavad Tallinna Ettevõtlusinkubaator, Teadus- ja ärilinnak Tehnopol, Tartu Loomemajanduskeskus, Tartu Biotehnoloogia Park, Sparkup Tartu Teaduspark, Pärnumaa Ettevõtlusinkubaator, Kesk-Eesti Ettevõtlusinkubaator, TÜ Viljandi kultuuriakadeemia loovettevõtluskeskus.
Ehita AI-ga veebilahendus mõne tunniga
Pole vahet, kas oled ettevõtja, turundaja, disainer või lihtsalt uudishimulik tegija – töötoas näitame, kuidas AI võib olla su uusim meeskonnaliige. Koodi tundmata. Arendajat palkamata.
Mida saad töötoast?
✅ Toimiv veebileht või äpp-prototüüp, mille ise lood
✅ Praktiline kogemus AI tööriistaga
✅ Arusaam, kuidas ehitada digitooteid kiiremini ja odavamalt
✅ Inspiratsiooni, kuidas AI-d oma ideede elluviimiseks kasutada
Ajakava:
- 09:30 – 10:30 Sissejuhatus ja teema ülevaade
- 10:30 – 10:45 Paus
- 10:45 – 11:45 Iseseisev töö + mentordamine
- 11:45 – 12:30 Paus
- 12:30 – 12:45 Mida teha siis kui oled jännis? (Inspiratsioonid ja näited)
- 12:45 – 13:30 Iseseisev töö + mentordamine
- 13:30 – 13:35 Paus
- 13:35 – 14:30 Tööde esitlus
Kellele on töötuba mõeldud?
- Sul on idee, aga pole arendajat
- Tahad oma teenust//blogi/müügilehte veebis näha
- Oled loov, aga tehniline pool tundub kauge
- Tahad õppida, kuidas AI sind tööprotsessides aidata saab
Teie teejuht AI-maailma on Robert Jakobson. Ta töötab Miros.ai-s, kus juhib disaini, kasutajakogemuse ja – natuke salapärasemalt kõlava – Skunkworksi tiimi. Seal kasutatakse tehisaru, et ideed veebirakendusteks muuta palju kiiremini – umbes 6 kuni 7 korda kiiremini kui tavaliselt.
Robert paneb AI tööle koos vana hea disainimõtlemisega, mis aitab luua paremaid ja kaasahaaravamaid prototüüpe – enne, kui päris toodet üldse ehitama hakatakse. Lisaks Mirosele teeb ta koostööd ka teiste idufirmadega Londonis, Barcelonas, Austraalias ja Torontos – aitan asutajatel ideed reaalsuseks muuta ilma suure meeskonna või unetute öödena.
Töötoas näitab ta teile, kuidas saab AI abil targemalt ja kiiremini tooteid luua – isegi siis, kui sul pole arendajate armeed ega disainiosakonda. Nagu omaenda väike tootetiim sülearvutis – ainult ilma kontoridraamata.
Osalemiseks vajad ainult:
🖥️ Sülearvutit
💡 Ideed või probleemi, mida lahendada
🚀 Valmidust katsetada, mängida ja luua
Osalustasu:
- Ettevõtlusinkubaatori ettevõtetele tasuta.
- Ettevõte/Eraisik: 15€+km
Töötuba toimub kohapeal Kultuurikatlas.
Sündmust korraldavad Tallinna Ettevõtlusinkubaator ja Veebimajutus.
Tähistame Tallinn Design House’i 8. sünnipäeva!
Ootame Sind 15. mail kell 17.30 Tallinn Design House’i esindusruumi Rotermanni 14, et üheskoos tähistada Eesti disaini ning tänada armsaid kliente, disainereid ja koostööpartnereid!
Tervitusjoogiks särtsakad kokteilid Peenjoogivabrikult Nudist
Kell 18.15 saad osa spetsiaalselt sünnipäeva jaoks loodud inspireerivast moemängust “Päev Eesti disainiga”, kus Ettevõtlusinkubaatori programmide ettevõtted Birico, New Life Studio ja T-Perfume esitlevad enda brände ja annavad stiiinõu, kuidas end hommikust õhtuni kodumaise loominguga hästi tunda.
Kell 19.40 teeb muusikalise etteaste Uku Suviste.
Peomeeleolu jäädvustame fotoseina ees.
PS! Sünnipäeva puhul loosime kõigi külaliste vahel välja disainiüllatusi!
Palun anna enda tulekust teada siin, et teaksime kõigi külalistega arvestada: https://forms.gle/R7rkeuKPfpgBiDPGA
Kohtumiseni 15. mail kell 17.30 Tallinn Design House’is!