10 näpunäidet Facebooki reklaamide seadistamisel
Tallinna Loomeinkubaator alustas Veebis nähtavaks! Koolitussarjaga. Kuuest olulisest teemast koosnevas veebiseminaride programmis jagame teadmisi Facebooki reklaamidest, SEOst, Instagramist, kodulehtede ja e-poodide loomisest, aga ka sellest, millised on uued suunad digiturunduses, kuidas teha e-maili turundust ja panna LinkedIn enda jaoks tööle.
Koolitussarja esimese seminari Facebooki reklaamidest viis läbi Veiko Ristissar, kes on loonud üle 50 erineva veebi- ja turundusprojekti erinevatele ettevõtetele ning koolitanud üle 20 organisatsiooni digiturunduse valdkonnas.
Järgnevalt toome välja mõned huvitavad näpunäited koolituselt, kuidas Facebooki reklaame efektiivselt seadistada ja kasutada.
1. Facebook Ads Manager
Reklaame seadistades peaks kasutama Facebooki lehe Ads Manageri, kus saab reklaame luua, planeerida ja analüüsida.
2. Facebooki kampaania eesmärk
Facebooki kampaaniat seadistades on oluline, milline eesmärk valitakse. Sellest sõltub suuresti kampaania tulemus. Näiteks Brand Awareness või Reach valides üritab Facebook reklaami näidata võimalikult suurele hulgale unikaalsetele inimestele.
Valides Traffic’u, on kampaania eesmärgiks saada kodulehele võimalikult palju liiklust ja kliente.
3. Kampaania eelarve
Kui varem ei ole kampaaniaid seadistanud, siis tasub erinevat eelarvet testida. Alustada võib väikeste summadega ja neid kaks nädalat testida.
4. Kampaania sihtrühma valimine
Esmakordsel reklaamimisel võiks sihtrühm jääda 20 000 ja 100 000 vahele. Mida kitsam on sihtrühm, seda suurem on tõenäosus, et see jõuab õige inimeseni. Suure sihtrühma puhul võib nähtavus olla küll suur, aga kui on soov, et kodulehel oleksid inimesed, kes seal reaalse ostu soovitavad, siis on väiksem sihtrühm parem.
5. Reklaami visuaal
Facebooki reklaami puhul on pigem soovituslik kasutada ruudukujulist pilti. Seda seetõttu, et enamasti vaadatakse Facebooki reklaame mobiilis (ligikaudu 80% liiklusest ja klikkidest), mis toetab pigem ruudukujulist formaati.
Piltide visuaal mõjutab 75% seda, kas inimene klikib või ei. Kui on äge visuaal, siis just see jääb silma. Visuaalidel ei ole enam ka 20% teksti piirangut.
6. Google URL Builder
Google URL Builder võimaldab näha Google Analyticsis, kui palju antud reklaam on reaalsest klikke ja inimesi lehele toonud.
7. A/B testimine, üleskutse, numbrid ja kliendi kasu
Reklaamide puhul kasuta A/B testimist. Tee mitu versiooni, vahetades, kas pilti või teksti. Siis näed, milline versioon töötab kõige paremini.
Lisaks too tekstiliselt või visuaalselt välja kliendi kasu.
Küsi jah küsimusi.
Reklaamil peaks olema ka selge üleskutse: tule külla, võta ühendust, registreeri jne.
Ning kindlasti tuleks tekstis võimalusel kasutada numbreid, sest need haaravad kohe kliendi tähelepanu.
8. Facebook Pixel
Facebooki Pixeliga saad teada täpselt, mis tegevust on kodulehel tehtud: vaadatud tooteid, lisatud ostukorvi või on jäänud ostukorv pooleli. Seda kõike on võimalik Pixel’i abil jälgida. Ja seeläbi saab sihtida Facebooki reklaami ainult neile, kes on kodulehel käinud.
Pixel’it saab seadistada ainult Business kontoga.
9. Tootekataloog ja Facebook Store
Facebooki ja Instagrami lisatav pood. On võimalik teha pood ja seal sees erinevad setid toodetega. Tooteid on võimalik lisada käsitsi või otse veebilehelt.
10. Instant Experience
Instant Experience on Facebooki sisene maandumislehekülg, mis on nähtava ainult mobiilis. Seda saab reklaamide jaoks efektiivselt kasutada. Saab lisada linke, teksti, videosid, pilte.