fbpx Põhilise sisu juurde
Eesti Kaubandus- Tööstuskoda korraldab influencer turunduse teemalise seminari.
 
Influencer marketing on viimase kümnendiga teinud uskumatu hüppe. Kuidas aga mõõta selle tulemuslikkust ja efektiivsust? Mis on need argumendid, mida turundusosakond saab juhtkonnale edastada, et veenda neid influencer turunduse vajalikkuses? Oma kogemust jagab selle valdkonnaga detailideni kursis olev Siim Säinas. Tule veebiseminarile ja saa teadlikumaks! 
 

SEMINARI TEEMAD

  • Missugused on influencer turunduse trendid maailmas?   
  • Kuidas mõõta influencer turunduse efektiivsust?  
  • Missugused brändid on influencer turunduses teerajajad?

 

Siim Säinas
Siim on sotsiaalmeedia valdkonnas töötanud 11 aastat. Sellesse aega on jäänud töö 170 brändiga, üle 1500 turu-uuringu, strateegia ja turundusefektiivsuse mõõtmisprojekti. Siim on töötanud brändidega nagu Pepsi, Intel, H&M, VISA ja Google. Koostöös WFAga (World Federation of Advertisers) on ta loonud meetodi, kuidas suurtele brändidele sotsiaalmeedias autentseid tarbijakommuune kasvatada, seda analüüsi meetodit kasutatakse Omnicomi ja WPP gruppides tänaseni. Ta on ESOMARi liige. 

Hind:

Eesti Kaubandus- Tööstuskoja liikmetele ja Loomeinkubaatori inkubantidele 29 € + käibemaks
Mitteliikmetele 59 € + käibemaks

Registreeri