fbpx Põhilise sisu juurde
Sündmused

Mis on visuaalne kaubandus ja kuidas seda enda kasuks pöörata?

Tallinn Design House’is toimus koostöös Loomeinkubaatoriga Visual Merchandising seminar, mille viis läbi pikaaegse kogemusega praktik Dianna M.H. Larsen Taanist. Visual Merchandising ehk visuaalne kaubandus on turunduspraktika, mis kasutab klientide tähelepanu äratamiseks ruumi asetust, värve, valgustust, ekraane, tehnoloogiat ja muid elemente.

Dianna M.H. Larsen on moevaldkonnas tegutsenud alates 1993. aastast. Sellest ajast peale on ta tegelenud visuaalse kaubanduse valdkonnas ning teinud koostööd paljude ülemaailmsete rõivabrändidega – näiteks Tommy Hilfiger ja Max Mara, ning samuti mööbli- ja sisekujunduspoodidega. Lisaks hinnatakse teda kui head müügipersonali koolitajat. Tal on ka kogemus nutikate visuaalide loomisega, mis poe käivet oluliselt suurendavad.

 

Olulised tähelepanekud, mida Dianna M.H Larsen seminaril välja tõi:

 

Lisaks seminarile sai koostöös Diannaga uue välimuse ka Tallinn Design House’i showroom, mida saab külastada aadressil Rotermanni 14. Vaata oma silmaga, milliseid põnevaid disaintooteid sealt leida võib!

Ole kursis sarnaste koolituste ja sündmustega: https://inkubaator.tallinn.ee/kalender/