Ettevõtlusinkubaatoris algab septembris Game Business Masterclass: samm-sammult ideest toimiva ärini
Kutsume osalema Game Business Masterclassi, mis toimub juba sel sügisel 13. septembrist 12. oktoobrini. Tegemist on viiest moodulist koosneva Masterclass programmiga, mis annab osalejatele põhjaliku ülevaate mänguärist ja praktilised tööriistad, et oma mänguidee viia turuküpseks tooteks.
Miks osaleda?
Mängutööstus on üks kiiremini kasvavaid loomevaldkondi maailmas, mille käive ületab juba muusika- ja filmitööstuse kogumahu. Samas on tegemist valdkonnaga, kus edu saavutamine eeldab nii loovust kui ka tugevat ärilist visiooni.
Game Business Masterclass on loodud neile, kes:
- soovivad oma mänguidee või prototüübi muuta äriliselt toimivaks tooteks;
- tahavad paremini mõista mängumaailma ärilist poolt – kuidas ideest saab turule jõudev toode;
- hindavad võimalust õppida rahvusvahelise kogemusega eksperdilt ja luua valdkonnas uusi kontakte.
Programmi käigus õpitakse looma selget ärimudelit, planeerima rahastust ja koostööpartnereid, positsioneerima mängu turul ning veenvalt esitlema ideed investoritele.
Samm-sammult ideest turuni
Kokku toimub programmi raames 5 koolituspäeva:
- 13. september, 10.30–18.00
Mängutööstus kui äri ja ärivisiooni loomine – töötuba, kus osalejad loovad oma mänguidee jaoks ärimudeli ja turuleminekuplaani. - 14. september, 10.30–18.00
Rahastus ja partnerlused – ülevaade erinevatest rahastusvõimalustest ning praktilised sammud realistliku eelarve ja partnerlusstrateegia loomiseks. - 20. september, 11.00–17.00
Progressi ülevaatus – individuaalne tagasiside seni tehtud tööle ja arutelud, kuidas ärimudelit ja eelarvet edasi arendada. - 27. september, 11.00–17.00
Turundus ja positsioneerimine – praktilised näited mängude turundusest ning tööriistad, kuidas määratleda sihtrühm ja kujundada oma mängu kuvand. - 12. oktoober, 13.00–18.00
Pitching ja suhted investoritega – lõpupitch, kus osalejad saavad oma projekti esitleda, harjutada investorikohtumisi ja saada tagasisidet ekspertidelt.
Rahvusvaheline juhendaja
Bohdan Sereda on kogenud mängulooja, kellel on üle 12 aasta rahvusvahelist kogemust ja kuus suuremat väljalaset erinevates žanrites – alates Premium AA ja VR-mängudest kuni indie-projektideni. Ta on spetsialiseerunud strateegiale, tootmisele ja visiooni kujundamisele, omades samas oskusi mängudisaini ja prototüüpimise vallas (Unreal Engine).
Sereda juhtis meeskonna kasvu neljast inimesest ligi 40 professionaalini ning tema töö kulmineerus VR-mängu Into The Radius eduga, millel on üle 500 000 müüdud eksemplari ja 9000+ “väga positiivset” hinnangut. Tema kogemus katab kogu mängu elutsükli: alates eeltootmise dokumentatsioonist, ärimudelitest ja eelarvest kuni turunduse, partnerlussuhete ja investorikommunikatsioonini.
Lisaks mängude loomisele on ta aktiivne mentor ja koolitaja – viinud läbi töötubasid noortele, pidanud loenguid rahvusvahelistel konverentsidel ning juhendanud kursuseid.
Toetus kogu programmi vältel
Osalejad saavad lisaks töötubadele pidevat tuge spetsiaalse Discordi kanali kaudu, kus juhendaja vastab küsimustele ja annab nõu ka sessioonide vahel. Programmi lõpetanutele väljastatakse ametlik tunnistus koostöös Game UP! Academy ja Tallinna Ettevõtlusinkubaatoriga.