Tänavune MELT tõi kokku 306 huvilist

15. aprillil toimus Kultuurikatlas MELT Innovatsioonifoorum, mis sel aastal keskendus ekspordile ja rahvusvahelisele kasvule. MELTi kororaldasid Tallinna ettevõtluskeskus, Tallinna Ettevõtlusinkubaator ja Tehnopol.
MELTi peaesineja, analüütik Christopher Lyrhem rõhutas, et maailmamajandust ootab ees suur ümberhäälestamine – ellujäämiseks tuleb julgeda uuendada oma ärimudelit ja investeerida innovatsiooni. Ja tulevik? See kuulub robotitele.
Ettevõtlusinkubaatori paneelides keskendusime toodete ja teenuste ekspordile:
Ühes paneelis arutlesid kolm ambitsioonikat moebrändi asutajat rahvusvahelise müügi ja ekspordi väljakutsetest ning võimalustest. Michael Burich (Maison Beast) jagas kogemusi julge ja provokatiivse brändi viimisest globaalsetele turgudele, sealhulgas New Yorgi ja Milano moenädalatele. Mariliis Pikkar (Marimo Fashion) rääkis luksusmoe ekspordist, personaalse teenuse digitaliseerimisest ning lojaalse kliendibaasi loomisest 27 riigis. Jüri Belov (Racer Worldwide) andis ülevaate sellest, kuidas noortekultuurist inspireeritud bränd jõudis Pariisi moenädalale ning kuidas strateegilised koostööd ja kogukonna kaasamine toetavad ülemaailmset kasvu.




















Teine paneel keskendus sellele, kuidas viia kohalik teenus maailmaturule ja ületada geograafilised piirid. Külli Hansen rääkis, kuidas Tartu Filmifondiga Eesti filmivõttepaikade turundamine ja kohalike filmide toetamine aitavad suurendada riigi rahvusvahelist tuntust. Birgit Karus NOH Production agentuurist jagas strateegiaid, kuidas digiturunduse ja loovate lahendustega teenuseid globaalses mastaabis eksportida. Liina Amon rääkis, kuidas nende Fienta piletimüügiplatvormil on õnnestunud laieneda enam kui 70 turule.











Mõlemaid paneele modereeris Ettevõtlusinkubaatori mentor Kaarel Mikkin.
Demoalal võis kohata ka meie programmide ettevõtteid:
- Katarina Sarap Illustrations – Loovstuudio, mis pakub erksavärvilisi ja autentseid illustratsioone laiale kliendiringile.
- Lapaduu – Vahariidest keskkonnasõbralik toidusäilituskangas.
- Birico – Siiditoodete bränd Eestist, mis on loodud pakkuma kõrgeimat kvaliteeti, tervislikke valikuid, enesearmastust ja puudutust luksusest igapäevaelus.
- Pistiik – Isikutuvastuse teenused piirideta maailmas.
MELTi külastas sel aastal 306 osalejat; lavalt käis läbi 24 esinejat; demoalal oli 28 ettevõtet või organisatsiooni.
MELTi korraldavad Tallinna Ettevõtluskeskus, Tallinna Ettevõtlusinkubaator ning teadus- ja ärilinnak Tehnopol.
Vaata järele sündmuse hetki fotogaleriist.
Vaata MELTi aftermovie’t:
Järgmine MELT toimub 7. aprillil 2026 – pane see kuupäev juba täna kalendrisse, et olla osa uuest põnevast päevast innovatsiooni, ettevõtluse ja tulevikutrendide maailmas.