Mänguarenduse programm sai stardipaugu – esimesel koolitusel keskenduti mängudisainile ja turu tundmisele

5. aprillil käivitus Ettevõtlusinkubaatori Game Development Pre-Incubation ettevõtlusprogramm, mis toob kokku tulevased mänguarenduse talendid ning varustab nad teadmistega, et oma mänguideed päriselt ellu viia.
Esimese koolituse viis läbi Jordan Morris ning osalejad said põhjaliku ülevaate mängudisaini alustest – tutvuti erinevate žanritega ning õpiti, kuidas arendada kaasahaaravaid mängukontseptsioone; lisaks käsitleti ka turuanalüüsi ja sihtturu määratlemist, et tagada mänguidee sobivus nii mängijate ootuste kui ka tööstuse suundumustega.
“Turundus tähendab oma mängule publiku leidmist – see ei ole lihtsalt selle müümine kellelegi.”
“Sul võib olla maailma parim mäng, aga kui keegi sellest ei tea, siis keegi seda ka ei mängi.”
Osalejad tutvusid erinevate mängužanritega ja arutlesid selle üle, kust sünnivad ideed, mis mängijatele päriselt korda lähevad. Samuti õpiti, kuidas hinnata mängu turupotentsiaali ja teha teadlikke valikuid juba varajases arendusetapis.
“Oluline on igas arendusetapis mõelda, kuidas riske vähendada.”
“Simulatsioonimäng ei pea ilmtingimata olema parima graafikaga – mängurõõm ei pruugi tulla visuaalist, vaid probleemide lahendamisest.”
See programm on üks samm lähemale Eesti mänguarenduse ökosüsteemi kasvatamisele ja uute talentide esile toomisele.












