Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Põhilise sisu juurde
Loomemajandus Sündmused Uudised

Mänguarenduse programm sai stardipaugu – esimesel koolitusel keskenduti mängudisainile ja turu tundmisele

5. aprillil käivitus Ettevõtlusinkubaatori Game Development Pre-Incubation ettevõtlusprogramm, mis toob kokku tulevased mänguarenduse talendid ning varustab nad teadmistega, et oma mänguideed päriselt ellu viia.

Esimese koolituse viis läbi Jordan Morris ning osalejad said põhjaliku ülevaate mängudisaini alustest – tutvuti erinevate žanritega ning õpiti, kuidas arendada kaasahaaravaid mängukontseptsioone; lisaks käsitleti ka turuanalüüsi ja sihtturu määratlemist, et tagada mänguidee sobivus nii mängijate ootuste kui ka tööstuse suundumustega.

“Turundus tähendab oma mängule publiku leidmist – see ei ole lihtsalt selle müümine kellelegi.”
“Sul võib olla maailma parim mäng, aga kui keegi sellest ei tea, siis keegi seda ka ei mängi.”

Osalejad tutvusid erinevate mängužanritega ja arutlesid selle üle, kust sünnivad ideed, mis mängijatele päriselt korda lähevad. Samuti õpiti, kuidas hinnata mängu turupotentsiaali ja teha teadlikke valikuid juba varajases arendusetapis.

“Oluline on igas arendusetapis mõelda, kuidas riske vähendada.”
“Simulatsioonimäng ei pea ilmtingimata olema parima graafikaga – mängurõõm ei pruugi tulla visuaalist, vaid probleemide lahendamisest.”

See programm on üks samm lähemale Eesti mänguarenduse ökosüsteemi kasvatamisele ja uute talentide esile toomisele.