fbpx
Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Põhilise sisu juurde
Loomemajandus Projektid

Eesti disainerite õppekäik Maison et Objet messile Pariisis

Septembrikuu alguses külastasime koos Ettevõtlusinkubaatori programmi ettevõtete ja Tallinn Design House’i disaineritega rahvusvahelist sisustusmessi Maison et Objet ning Pariisi disaininädalat. Disaineritest osalesid õppereisil Margot Vaaderpass (WOH), Triinu Silla (Baubauwall), Anne-Liis Leht (Hyti Design), Rünno Kulver (IKIGI) ja Anna-Liisa Hanni (Smart Home Office).

Mess, mida on korraldatud juba 30 aastat, toimus Paris-Nord Villepinte Parc des Expositions messikompleksis ning toob kokku üle 2300 brändi. Messil oli võimalik tutuvuda viimaste sisustustrendidega ja uute põnevate brändidega. Samas saadi ka väärtuslikke kontakte ja teadmisi, mis aitavad disaineritel oma positsiooni rahvusvahelisel turul kindlustada. Sel korral oli messi teemaks “Terra Cosmos,” mis koos Percles Paris’ brändiga tõi esile naturaalsed materjalid koos kosmiliste fantaasiatega.

Messil käis üle 70 000 külastaja 145 riigist. Eestlaste jaoks oli see võimalus saada ülevaade turuolukorrast ning konkurentide väljapanekutest, samuti tuvastada, millised messi hallid ja piirkonnad oleksid nende toodete jaoks kõige sobivamad.

Anne-Liis Leht (Hyti): “Kõige väärtuslikumaks Maison et Objet messikülastusest pean saadud kontakte ja infot, konkurentide väljapanekutega tutvumist ja üleüldist messist arusaamist. Pean silmas seda, et osalemise korral tean nüüd täpselt, millises messi hallis ja kus piirkonnas peaksin oma töödega paiknema, et õiged kliendid mind ülesse leiaksid. Väga kasulik ja inspireeriv messikülastus. Messi külastamisest saadud inspiratsioon ja kontaktid aitavad uusi eesmärke püstitada ja ambitsioonikamalt mõelda ning sihte seada.”

Rünno Kulver (IKIGI) märkis, et messi käigus leidis ta viis potentsiaalset eksportpartnerit, kellega plaanitakse edasi töötada. “Ühtlasi andis mess ülevaate, kus me rahvusvahelise turu kontekstis ennast positsioneerima peame. Tunnistan, meie usk ja enesekindlus kasvas,” rääkis Kulver.

Anna-Liisa Hanni (Smart Home Office) märkis, et oli kasulik saada teavet Prantsusmaa turu keerukuse kohta, mis aitab paremini valmistuda sealsete võimaluste väljaselgitamiseks.

Külastuse tagasiside oli positiivne ning disainerid plaanivad kindlasti osaleda tulevastel messidel, et oma teadmisi ja kontakte veelgi laiendada.

Maison et Objet külastus oli kaasrahastatud Euroopa Liidu vahenditest ja Ettevõtlusinkubaatori projektist „Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks“ programmist „Loomeettevõtjatele tugiteenuste pakkumise, nende arenguplaanide elluviimise ja ekspordivõimekuse kasvu toetamine.”