fbpx Põhilise sisu juurde

Kuidas teha koostööd influenceritega?

Loomeinkubaatoris toimus influencer turunduse koolitus, mida viis läbi Elina Emiilie Leht, kes töötab projektijuhina turundusagentuuris NOH Production. Tema peamisteks ülesanneteks on just sisuloome ja influencerite koostööde läbiviimine erinevatele brändidele. Järgnevalt oleme välja toonud mõned nõuanded koolituselt, kuidas influncer koostöid läbi viia.

Miks teha koostööd mõjuisikutega?

Näited:

Daniel Wellington; About You kampaania

Kuidas teha koostööd?

Kaks varianti:

Sobiva influenceri valimisel pöörata tähelepanu järgmistele küsimustele:

Meeles pidada:

Kui palju koostöid influencer on teinud ja kellega?

Followeride arv ja engagement rate (väiksemate influencerite puhul 10%, suuremate puhul 5%)

Engagement rate: Näitab, kuidas jälgijad suhestuvad profiili sisuga. Arvutamine: konto meeldimised jagatakse jälgijate arvuga

Võimalusel vali influencer, kes juba sinu toodet fännab

Kust leida influencerieid?

Millistes kanalites koostööd teha?

Facebook: 25-34 vanusegrupp ja vanemad; ei ole nii levinud influencer kampaaniate jaoks

Instgram: kõige levinum (2/3 kasutajatest kuni 34-aastased); saab teha loosimisi ja kasutada brändisaadikuid

TikTok: sihtgrupp lapsed ja noored (25% on 10-19 aastased)

Twitch: striimerite platvorm. Saab lisada videotele logo ja näiteks toodet ülekande vaatajatele tutvustada

Youtube: (noorem sihtgrupp) suurim vanusegrupp 15-25 aastased; erinevad pakkide avamise videod toodete tutvustused; lisaks erinevad arvustused ja juhendamise videod

Kuidas tulemusi mõõta?

Kui palju koostöö maksab?