fbpx Põhilise sisu juurde

Kuidas luua LinkedIni profiil ja seda turunduses kasutada?

Veebis nähtavaks! koolitussarja viimane seminar toimus LinkedIni turunduse teemal. Võrreldes teiste sotsiaalmeediakanalitega, kus suheldakse peamiselt oma lähedaste ja tuttavatega, on Linkedini näol tegemist maailma suurima ärivõrgustikuga, mis pakub suurepäraseid võimalusi ettevõtetele, kes tegutsevad B2B turul või otsivad koostööpartnereid välisturgudelt.

Soovitusi, kuidas LinkedInis edukalt turundada jagas Kristel Uibo, kes praktikuna näeb, kuidas Linkedin on mänginud olulist rolli ka ettevõtte rahvusvahelise müügi kasvatamisel.

Järgnevalt oleme välja toonud mõned näpunäited, mida LinkedIni turunduse puhul meeles pidada:

LinkedIn on platvorm, kus olulist rolli mängib just ettevõtja enda profiil, millega uusi kliente ja koostööpartnereid leida. Tihti on ka ettevõtte seisukohalt kasulik jagada infot just eraisiku profiili kaudu.

LinkedInis on oluline postituste kommenteerimine, mis aitab ka sinu nähtavust tõsta. Kui on küsimus, kas seda teha ettevõtte või eraisiku profiili alt, siis pigem on alguses soovitatav kommenteerida enda eraisiku profiilina.

Kui soovid kirjutada uuele inimesele, kes ei ole veel sinu kontakt, siis esimese kirja puhul on tähemärkide arv piiratud. Kui see inimene on kontaktiks lisatud, siis on võimalik saata ka juba pikemaid kirju.

LinkedInis on võimalik kasutada Sales Navigator laiendust. See võimaldab veelgi täpsemalt kasutada ettevõtte müükide toetamiseks platvormi, kus on võimalik täpselt kaardistada LinkedIni ärivõrgustiku inimesed. Vaata lähemalt siit

Kokkuvõttes on LinkedIni platvormi puhul soovitus teha postitusi enda eraisiku profiili alt, kommenteerida ja mitte kohe alustada reklaamimisega, sest LinkedInis on võimalik ka orgaaniliselt tulemusi saavutada.