Kuidas Instagramis kliente võita ja hoida?
Veebis nähtavaks! Instgarami veebiseminaril jagas Instagrami turunduse nippe Annika Oper Convertal agentuurist, kes on kogenud digispetsialist laiahaardelise turundamise kogemusega erinevates digimeediakanalites.
Instagram on visuaalile fokusseeritud sotsiaalmeediakanal, piltide, videote ning momentide jagamise platvorm. Instagrami kasutatkse 99,9% ulatuses mobiilis ja sellest peaks lähtuma ka sisu loomisel.
Järgnevalt oleme välja toonud mõne näpunäited, mida meeles pidada Instagrami sisu loomisel.
1. Business profiil
Business profiil võimaldab Instagramis luua ka reklaame. Lisaks annab see võimaluse näha lehe kohta täpset analüütikat. Küll aga on Business profiili seadistamiseks vajalik Facebooki konto olemasolu.
2. Kaasatus
Instagrami üheks oluliseks aspektiks on saada jälgijaid, aga Instagrami algoritm toetab pigem profiile, kelle postitustel on ka rohkem kaasatust, ehk inimesed like’vad või kommenteerivad.
Lisaks jälgib Instagrami algoritm ehk, mille alusel kasutajatele postitusi näidatakse:
- Huvi – vaatajate kaasatus (like’id, kommentaarid)
- Ajakohasus – kui asjakohane see teem jälgijale on
- Sagedus – kui sagedasti see konto postitab
- Jälgitavad – konto jälgijad
3. Konto haldamine
Konto haldamise puhul võiks tähelepanu pöörata järgmistele küsimustele:
- KELLELE – kes on mu sihtrühm?
- MIDA – mis huvitab, eristub, kaasab?
- MILLAL – millal postitada?
- KUIDAS – toon/stiil/formaadid
- MIKS – eesmärgid (numbrilised)
4. Instagrami postituste võimalused
- Pilt
- Video
- Story – lühike ja vahetu video
- Live – live videoülekanne
- IGTV – pikem video, mida saab feedil kajastada
5. Postituste sisu
Mida tähele panna:
- logo, värvid ja tooted
- kvaliteetsed ja hästi kujundatud visuaalid
- kuvandit ja eesmärki toetavate lugude jutustamine stiilipuhtus
- teemaviited
6. Kasulikud lingid
- Fonts for Instagram
- Emotikonid
- Visuaalide loomine: Canva
- Pildipank: Unsplash
- Postituste ajastamine ja manageerimine: Hootsuite, Later