Pilveke: lapse riietamine ei tohiks olla pidev peavalu ja murekoht

6. juuli 2020

Pilveke disainib ja valmistab kauneid ja praktilisi lasterõivaid, et iga laps saaks tunda end erilisena. Ettevõtte müügi- ja turundusjuht Ele Metsalu räägib lähemalt, mis on ettevõtte põhisõnumiks ja tulevikuvisiooniks.

Millega Pilveke täpselt tegeleb? 

Pilveke disainib ja valmistab suure armastusega väikelaste rõivad, peamiselt on hetkel rõhk ülerõivaistel ning kõigel sinna juurde kuuluval. 

Millist sõnumit ettevõtte edasi annab?

Iga laps  on ainulaadne ning peaks olema alati kõikvõimalikult hoitud ning armastatud. Soovime lasterõivastuses pakkuda kõige praktilisemaid ja läbimõeldumaid lahendusi, mis on sealjuures ka väga klvaliteetsed. Lapse riietamine ei tohiks olla pidev peavalu ja murekoht – meie toodetega saavad vanemad alati südamerahus lapse õigesti riietatud.

Mis teeb Pilvekese rõivad teistest lasterõivaste brändidest eristuvaks? 

Pilvekese lasterõivad on väga eristuvad, kuna tegemist on meie oma loodud mustrite ja värvikombinatsioonidega. Samuti eristume me oma väga põhjalikult läbimõeldud rõivaid täiustavate lisadetailide poolest. Näiteks salli pole vaja kanda, sest meie ainulaadne kõrge krae hoiab ise kenasti kaela ümber. Ühes kombes on ühendatud nii talve, kevade, kui ka sügise ja kehva suve ülerõivas. Selline funktsionaalsus on kasulikum nii lapsevanema rahakotile kui ka keskkonnale. 

Millised on olnud Pilvekese suurimad väljakutsed, õppetunnid ja võidud?

Kõige suuremaks õppetunniks võib pidada seda, et tegelikult kõike ise ei oska, ega saa ja suuda teha, nii et tulemus oleks parim! Igaüks peaks keskenduma ettevõttes oma tugevustele ja oluline on hea meeskonnatöö loomine. Kõige suuremaks võiduks peame me hetkel seda, et meil on juba väga palju tänuväärseid ja armsaid kliente, kes hindavad väga meie tööd. 

Kuidas on turg sinu Pilvekese vastu võtnud? Mis on olnud parim tagasiside? 

Meid on väga soojalt vastu võetud, siinkohal tahangi öelda suured ja siirad tänusõnad meie fännidele. Meie Facebooki lehel on ligikaudu 150 inimest hinnanud meie toodet viie tärniga. Parimat tagasisidet on ehk raske välja tuua, sest neid on olnud nii palju, kuid mõned inimesed oskavad kohe nii ilusti kirjutada, et lausa pisar tuleb silma. Me tõesti püüame anda endast alati parima, ei tee kunagi midagi „üle jala“ ja kui meie pingutusi ka hinnatakse, siis see teeb südame väga soojaks. Kord öeldi meile, et meie tooted on veel kvaliteetsemad kui kvaliteet ise ja et need on väärt iga viimast kui senti ning see on parim investeering, mis kunagi tehtud. 

Kuidas on ettevõtte plaanid ajas muutunud? Milline on teie tulevikuvisioon?

Plaanid on läinud suuremaks, ambitsioonikamaks. Pidev areng toob pidevalt uusi väljakutseid ja loob uusi eesmärke.

Meie visioon on  alustada eksporti ning saavutada ka rahvusvaheline tuntus. Unistame suurelt ja loodame, et tulevikus näeme tänavapildis palju Pilvekese mudilasi seiklemas koos oma armsate vanematega! 

Millist kasu olete saanud Tallinna Loomeinkubaatoris olemisest?

Väga palju kasu – meil on imeline konsultant, kes tõesti südame ja hingega pühendub meie asjadesse. Me saame igakülgset tuge igapäevaselt. Oleme väga tänulikud saadud teadmiste ja oskuste üle. Meid koolitatakse, pakutakse mitmekülgset mentorlust ning aidatakse ettevõtte arengule igati kaasa.  

Kas ja kuidas on kriis teie ettevõttele mõju avaldanud?

Sellest kriisist ei jää vist keegi puutumata. Aga kui palju täpselt kriis on mõjutanud, ei oskagi hetkel öelda, sest suved on meil alati vaiksemad kuna oleme rohkem orienteeritud ülerõivastele.

Kas olete juba ka mõningaid samme astunud, et liikuda rahvusvahelisele turule?

Jah, vaikselt tegeleme praegu ühe projektiga aga rohkem hetkel seda teemat kommenteerida ei soovi, et mitte ära sõnuda  🙂