fbpx Põhilise sisu juurde
Uudised

Ellen Richard uudsest stuudiopoest: pakume kliendile täiuslikku valikut ja täpselt seda, mida ta vajab

Kodumaine rõivabränd Ellen Richard avas Telliskivi Loomelinnakus uue stuudipoe, kus lisaks omatoodetele pakub koostöös teiste bränidega nii riideid, pesu, peakatteid, kotte, prille kui ehteid. Brändi looja Kristi Pärn rääkis lähemalt, miks just nüüd uus pood avati ning mille poolest see eriline on.

Avasid Telliskivis uue ja põneva stuudiopoe. Miks otsustasid just nüüd, kriisi ajal, mastaapse uuenduse ette võtta?

See oli meil juba pool aastat tagasi ette planeeritud, et maikuus teeme olemasoleva poega kontseptsioonimuutuse. Kui me oleksime ette teadnud, mis südmused kevadel ees ootavad, siis selliseid muudatusi me kindlasti ei oleks julgenud planeerida. Samas tundub, et peale kahte kodus veedetud kuud vajavad kõik midagi uut ja värsket – ehk ei olnudki nii halb ajastus? Lisaks Ellen Richardile on poes esindatud veel Crystal Rabbit, Adrikorn Artefacts, Piret Loog, Rähn Eyewear ja Claudia Lepik. Uue energia mõttes, mis hetkel stuudiopoes valitseb, oleme ülirahul.

Mille järgi valisid ja kuidas stuudiopoodi omale partnerid leidsid?

Ikka südame järgi. Väga kiiresti tulid need nimed paberile, keda tahaks oma poodi ja kes meie brändiga oma stiililt ja tunnetuselt haakuks. Kõik läbirääkimised said samuti juba aasta alguses peetud, siis kui keegi veel kriisist midagi ei teadnud. Klientidele olime lubanud, et kevadel tuleb uus stuudiopood, koostööpartneritele samuti, me ei saanud ju kedagi alt vedada, pidime ära tegema.

Mille poolest on stuudiopood uudne?

Nüüd on meil päris oma multibränd – pood, kus riiete juurde on valik aksessuaare, mis kõik omavahel ideaalselt sobivad nii värvide kui stiili poolest. Klient, kes tuleb Ellen Richardi rõivaid ostma, leiab siit sobiva pesu, stiiliga haakuva koti, peakatte, prillid ja ehted. Ühesõnaga, pakume oma kliendile täiuslikku valikut, ja täpselt seda, mida ta vajab ja mis talle sobib.

Värskes stuudiopoes kaotasime ära ka müügileti ja suunasime klienditeenindaja  ruumi keskmesse inimeste keskele. Pakume kliendile kohvi, teed, karastusjooki, mugavat äraolemise ja jutuajamise võimalust, hubast ja mõnusat olemist.

Uue kontseptiooni idee tekkis vajadusest, nagu ikka paljud asjad siin elus. Poes olles nägime, et sellist lähenemist on väga vaja nii meile kui kliendile. 

Mis on plaan edaspidiseks?

Hetkel on südamesoov avatud stuudiopood tööle saada nii nagu me seda oma unistustes ette kujutasime. Palju on veel teha. Poes peab olema õhkkond, kuhu kliendid tahavad tulla, vahest ka niisama juttu rääkima, aega veetma, mõnele põnevale üritusele. Peaasi, et me suudaksime olla kliendi jaoks värsked ja huvitavad ja et me ise naudiks seda, mida me teeme!

Millised on olnud Ellen Richardi loomise ja tegutsemise juures suurimad väljakutsed?

Olen moevaldkonnas tegutsenud vaid mõned aastad ja ütlen ausalt, et valitud teel ellu jääda on päris suur väljakutse. Kõik on ebamäärane ja täiesti ettearvamatu, raske on ette ennustada, kuidas ühel või teisel tootel läheb, mida üks või teine hooaeg toob?  Samas on see kõik nii ääretult põnev. Kuna ma ise naudin igat sammu, siis võtan oma ebaõnnestumisi kui ka praegust kriisiolukorda kui õppetundi, mida mul oli järelikult arenemiseks vaja.

Milline on Eesti disainimaastik?

 Arvan, et Eesti disainimaailm on silmapaistev, arvestades kui väiksed me oleme ja kui palju ilusat ja omanäolist loomingut meil Eestis luuakse. See, et disainerid kokku ei hoia, pole ju meile kui rahvusele omane. Disainimaailmas paistab olevat tavapärane, et igaüks nokitseb omas nurgas. Muidugi peaksid loomeinimesed rohkem kokku hoidma ja üksteist toetama, sest tegelikult meil kõigil on sarnased mured, vahet ei ole, kas ma disainin rõivaid või mööblit – raskused on ühesugused, mis tuleb ületada.

Kõige paremini ma tundsin ja kogesin seda Loomeinkubaatoris, kui oluline oli teiste oma ettevõtet arendavate loojatega ühe laua taga istuda ja oma probleeme ja õnnestumisi jagada ja see alati aitas edasi. Üksi omaettepusida ei ole kuigi mõistlik.

Ka meie stuudiopoe kontseptsiooni üks idee oli leida kodumaised ägedad disanerid, kellega koos kasvada, ühiseid resursse jagada – teha  kõik koos oma arengus järgmine samm. Üksteise toetus on ülioluline ja see viib kindlasti edasi.