LOOMEINKUBAATOR & TALLINN DESIGN HOUSE BERLIINIS
Loomeinkubaator ja Tallinn Design House korraldavad kahe aasta jooksul ekspordiprogrammi, mille eesmärgiks on Eesti elustiili- ja moebrändide välisturgudele sisenemine. Tegevuste keskmes on osalemine Berlin Fashion Week’i raames toimuvatel messidel ja showroomides.
Jaanuari alguses külastasime koos disaineritega Berliini moenädalat ja tutvusime põhjalikult sealsete messide ja nende võimalustega. Meie kogemusele toetudes on Berliinis toimuv Eesti brändide jaoks sobilik nii asukoha, professionaalsete külastajate profiili kui ka hinnastamise ja fookussuundade tõttu.
SEEK messil oma uut kollektsiooni esitlenud Eesti disainer Kristel Kuslapuu kinnitas, et tegemist oli väga meeldiva potentsiaalsete klientidega tutvumiseks loodud üritusega. Tema sõnul on eelnevatel messidel osalemistega võrreldes juhusisseostjate püüdmise võimalus just Seek-il märksa suurem. “Võrdleksin näiteks Milano messil osalemisega, kus sinu alasse jõudsid pigem need sisseostjad, kellega oli eelnevalt kokku lepitud,” lausus Kuslapuu. Lisaks pani ta tähele, et tänapäeval ei ole enam nii tähtis välja prinditud lookbookid ja linesheetid, sest neid ootavad sisseostjad endale meilile.
Loomeinkubaatoris toimub 4.-ndal veebruaril saksa ekspordituru teemaline seminar, kus teiste seas jagab oma muljeid Berliinis elav Eesti disainer Karl Korsar brändiga The Korsars, kel on Berliini moenädalal osalemise kogemus ja plaan kätt proovida ka müügisalongiga. Samuti räägivad oma muljetest Berliini moenädalal Alpaka, Lentsius Design, DeMoog, B’MOR Studio, Spekter ja KIRA & k u u l. Tule kuula teiste kogemusi ja saa rohkem aimu enda võimalustest. Registreeri end seminarile siin.
Vaata lisaks ka Berlin Fashion Week’i raames toimuvaid messe:
Projekti toetatakse Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest.