Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Põhilise sisu juurde
Uudised

Tallinn Design House brändiraamat võitis ADC*E Eesti Disainiauhindade kulla

Reedel, 20. septembril välja kuulutatud ADC*E Eesti Disainiauhinnad 2019 võitis Talllinn Design House’i brändiraamat trükiste kategoorias kulla. Tegu on juba teise disainiauhinnaga sel aastal, märtsis premeeriti raamatut Kuldmuna 2019 auhindade jagamisel trükiste kategoorias pronksiga.

Tegu on Eesti disainerbrändide eksklusiivse kogumikuga, mis annab tervikliku ülevaate siinsest disaini- ja moemaastikust ning Eesti uuemast heliloomingust. Brändide kataloog sündis reaalsest vajadusest kohalike disainiettevõtete esitlemiseks eksportturgudel ja kinkida väliskülalistele ühte kompaktset Eesti disaini hetkel tegutsevaid brände koondavat kogumikku.

Brändiraamat valmis koostöös reklaamiagentuuriga Tabasco, idee ja teostuse panid kokku Piia Põldmaa ja Eili Taavits, keeletoimetajaks oli Scott Diel ning Eesti muusika kogumiku koostas Janek Murd.

“Alates vajaduse kaardistamisest kuni ahjusooja esitlusmaterjali valmimiseni kulus üle poole aasta. Keegi meist ei teadnud, milline lõpputulemus olema saab. Tõdesime juba esimesel kohtumisel, et agentuuri ja kliendi vahel on usaldus, mis on väga heade tulemuste alustalaks. Kindlasti on suur osa kogumiku valmimisel ka brändiraamatus osalenud 70-l Eesti disainerbrändil, keda kõiki me täname toreda koostöö eest. See on kuld mitte ainult ühele väga-väga keerukale trükisele aga kogu meie sektorile,” kommenteerib võitu Tabasco loovjuht Piia Põldmaa.

Kõik ADC*E  Eesti Disainiauhindade gaala võidutööd konkureerivad 2020. aastal Barcelonas ADC*Europe auhindadele.

Brändiraamat on saadaval Tallinn Design House kaupluses Rotermanni 14 ja veebipoes, tutvuda saab ka ISSUU väljaandega.

 Brändiraamatu väljaandmist kaasrahastas Euroopa Regionaalarengu Fond loomemajanduse arendamise meetmest.


Pildil: Paremal Tabasco loovjuht Piia Põldma auhinda vastu võtmas.
Fotod: Raul Mee.