Loomeinkubaatoris toimus Briti moeekspertide koolitus “Värv, kommunikatsioon ja bränding”

5. veebr 2019

4. ja 5. veebruaril korraldas Tallinna Loomeinkubaator seminari teemal “Värv, kommunikatsioon ja bränding”. Koolituse viisid läbi kogenud moe-, turunduse ja disaini eksperdid Suurbritaaniast Jill Tattersall ja Mo Tomaney Wise Birds Network Ltd. UK (www.wisebirds.london/) võrgustikust. 

Mo Tomaney on Wise Birds juht. Ta on töötanud selliste suurte brändidega nagu The Body Shop, Levis, Chloe, Valentino ja Benetton. Mo koolitab disainereid ja konsulteerib ettevõteid jätkusuutlikuse ja moeäri teemadel. Jill Tattersall annab Wise Birds’is nõu äriarenduse, tekstiilide, disaini, värvi ja trendide valdkonnades. Ta kaasasutas moebrändi La Palette, disainis tekstiile moe- ja interjöörifirmadele ning töötab palju erinevate visuaalsete kunstidega. 

Tallinnas rääkisid Mo ja Jill värvist kui väga tugevast mõjutegurist, millega saab inimeste käitumist ja otsustamist muuta. Samuti on tegu olulise osaga brändi loomise protsessis. 

Koolituses osalesid Loomeinkubaatori inkubandid ja Creative Narva konkursil osalenud meeskond Like Look, kes sai Loomeinkubaatori eriauhinna. Kahepäevase koolituse jooksul õppisid osalejad kuidas kasutada värvi oma brändi loomises ja kommunikatsioonis, mis on värvide trendid ja kuidas neid jälgida, kuidas oma brändiväärtusi värvi abiga selgeks teha ja kommunikeerida. Mo ja Jill on toonud palju näiteid sellest, kuidas suured tarbija- ja moebrändid kasutavad värve oma toodetes ja brändingus, mis on head ja mis on ebaõnnestunud näited, ja kuidas väiksemad brändid saavad nende kogemust kasutada. Inkubandid said Mo ja Jilli nõu ka mentorsessioonide jooksul.