Seminar: Google Analytics ABC

Koolituse eesmärk on Google Analytics platvormi põhimõistete tutvustamine ja selle maksimaalne tulemuste kaarditamine ning kasutamine oma  igapäevases töös. 
 
Vastused küsimustele: 
  • kust ja milline liiklus tuleb?
  • mis kanal toob müüki või konversioone?
  • mida üldse tasuks mõõta? 
  • kes minu kodulehte külastab? 
Koolitus toimub väikeses grupis, et saaksime anda vastused kõikide küsimustele ning personaalselt vaadata üle igaühe Google Analyticsi konto ning selle olemasolevad seadistused. 
Ning samuti kaardistame iga ettevõtte levelil ära milliseid konversioone ja tegevusi peaks/saab Google analyticsi kaudu mõõta. 
 
Koolituse teemad: 
  • Põhimõisted ja Google Analyticsis navigeerimine
  • Google analytics seadistused ja filtrid täpsema info saamiseks
  • Goal (eesmärkide) seadistamine, et mõõta konkreetseid tegevusi kodulehel
  • Abitööriistade ja teiste Google toodetega integreerimine ja infovahetus
  • Linkide märgistamine (UTM tags), et analüüsida erinevaid liikluse allikaid
  • Kampaaniate / kanalite analüüs
  • Lehe kasutatavuse analüüs 
  • Kasutajate segmenteerimine
  • Sihtrühmade loomine taasturunduse kampaaniateks

Seminari viib läbi Annika Roosmann. Senini on Annika töötanud nii suurte rahvusvaheliste kui ka väikeste Eesti klientidega, pakkunud stateegiat, planeerida kohaliku, sotsiaal-ja rahvusvahelistesse kanalitesse reklaami. Samuti omab Annika ka kõiki Google sertifikaate ning on sotsiaalmeedia vallas läbinud Blueprint koolituste sarja ja samuti valdab kõiki aspekte programmatiku(võrgustikureklaami) valdkonnas.

Käesolev seminar on toetatud projekti “Loomemajanduse ettevõtete konkurentsivõime, jätkusuutlikkuse, ekspordivõimekuse ja teiste majandussektoritega koostöö arendamine 2020-2021” (EU53522) raames. Seminaril osalemine on osalevatele ettevõtetele käsitletav vähese tähtsusega abi saamisena.