Kohvihommik: tegevjuhi persoonibränd kujundab ettevõtte mainet

Korraldab meie koostööpartner SA Tallinna Teaduspark Tehnopol.

 

“Ära ole lihtsalt teistsugune, ole unikaalne. Igaüks võib olla teistsugune, ent unikaalsust on raske kopeerida.” M​ikki Williams

Mis ühendab Jeff Bezost ja Mark Zuckerbergi? Mõlemad on tehnoloogiaettevõtjad. Samaväärselt on nad ka oma ettevõtte brändisaadikud, esmased reklaamnäod ja tegelevad teadlikult eneseturundusega. Tänapäeva konkurentsitihedas ühiskonnas võidavad need ettevõtted, kes oskavad läbi tugevate persoonibrändide oma lugu rääkida ja tegevjuhi teadlikult disainitud persoonibränd on alati heaks eeskujuks. Kui ettevõtte juht investeerib endasse kui brändi, siis ta ei investeeri mitte ainult endasse, vaid ka töötajatesse või ettevõttesse, mida ta esindab.

Erinevate uuringute tulemusel on selgunud, et tarbijad usaldavad persoonibrändi rohkem kui eales varem ja ca 45% töötajatest seostab ettevõtte mainet tegevjuhi mainega.

Tule osale 24. septembril Signe Ventsli persoonibrändingu seminaril ning saad vastuse järgmistele küsimustele:

  • Tegevjuhi persoonibränd – millist väärtust loob ettevõttele ja meeskonnale?
  • Millise eelise annab tegevjuhile teadlik persoonibränding?
  • Tegevjuht ja tema lugu – kuidas juht soovib, et teda juhina teatakse?
  • Tegevjuht ja sotsiaalmeedia – kas tore meelelahutus või strateegiline
    tööriist?

Kuidas olla tugeva ja tuntava persoonibrändiga? Sellest räägib Signe Ventsel, kes on juba üle 15 aasta tegelenud turundamise ja inimeste arendamisega. Septembrikuu kohvihommikul ühinevad temaga ka tuntud ettevõtjad, kes on enesele teadlikult või vahel ka teadmata persoonibrändingu heaks musternäidiseks. Rohkem infot peagi!

Lisainfo ja registreerimine SIIN.