Sündmust korraldab meie partner Tallinna Teaduspark Tehnopol
Kas sooviksid mõista oma klienti paremini, pakkuda talle parimat kliendikogemust ja hoida tekkinud kliendisuhet?
Kliendiuuringud aitavad kokku koguda vajaliku sisendi, et saaksid teha läbimõeldud tooteotsuseid, sest kõige parem tootearendaja on just klient ise.
29. aprilli veebiseminaril keskendume erinevate kliendiuuringute platvormide võimalustele, nende kasutamise tingimustele ning kuidas sina saad juba täna sellega algust teha.
Sten-Martin Kreisberg, kes on asutaja ja tegevjuht ettevõttes Sharewell, räägib:
◆ kliendiuuringute vajadusest;
◆ kliendiuuringute põhitõdedest – kui tihti saata, mida küsida;
◆ kliendiuuringute läbiviimise võimalustest ja nende läbiviimisest.
Üritus on eesti keeles ja kõigile huvilistele tasuta.
Regtistreeri ja loe rohkem siit