Digiturunduse trendid, tööriistad ja esimesed praktilised oskused

Inspireeru kõige uuematest digiturunduse trendidest, seotud tööriistadest ning saa esimesed praktilised oskused, kuidas oma ettevõtet veebis nähtavamaks teha ja pakkuda paremat klienditeenindust.

Koolitusprogrammi esimeses koolituses murrame müüdi, et digimaailm on kommunikatsiooni põhjatu ja hoomamatu osa. Koolitusel anname hea ülevaatliku pildi, kuidas tänases ajahetkes on tarbijakäitumine internetis muutunud ning kuidas saab ettevõte selle info enda kasuks tööle panna.

Koolitus on praktiliste näidetega, kuidas lihtsate teadmiste ja tasuta võimalustega hakata koheselt tegema esimesi samme. Jagame seda kuidas klientide käitumine on muutunud, häid tööriistu ning soovitusi kuidas iseseisvalt koguda vajalikku infot ning hakata kujundama digiturunduse tegevusi.

Koolitus sobib kõigile, nii alles alustavale ettevõtjale, kes soovib saada digiteemast ülevaadet, kui ka juba turundusega tegelevale spetsialistile, kellele on oluline olla kursis viimaste uuendustega.

Läbides selle koolituse:

  • saad inspiratsiooni, kuidas digiturunduses esimesi praktilisi samme teha
  • saad teada tasuta võimalusi ja tööriistu
  • oskad konstruktiivselt hinnata teenusosutajate pakutavat tööd

Koolitusel astub üles ka eestlasest Googler, Kristina Randver, kes jagab huvitavat statistikat Google’i trendidest Eesti turu kohta. Tule kuula, kuidas on muutunud kohalik tarbijakäitumine!

 

Koolituse kestus on 1 tund, millele järgneb 30-minutiline arutelu koolitajaga osalejate esitatud küsimuste üle.

 

Koolitus ei ole järelvaadatav.

REGISTREERI: https://digioskused.ee/koolitused/digiturunduse-trendid-ja-esimesed-praktilised-oskused/

 

Andrus Kiisküla

Andrus on digiturundaja, turunduskonsultant ja koolitaja, kellel on praktiline kogemus üle 15 aasta. Selle aja jooksul on digiturunduses ja erinevatel platvormidel palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust.