Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to main content
Koolituse eesmärk on Google Analytics platvormi põhimõistete tutvustamine ja selle maksimaalne tulemuste kaarditamine ning kasutamine oma  igapäevases töös. 
 
Vastused küsimustele: 
  • kust ja milline liiklus tuleb?
  • mis kanal toob müüki või konversioone?
  • mida üldse tasuks mõõta? 
  • kes minu kodulehte külastab? 
Koolitus toimub väikeses grupis, et saaksime anda vastused kõikide küsimustele ning personaalselt vaadata üle igaühe Google Analyticsi konto ning selle olemasolevad seadistused. 
Ning samuti kaardistame iga ettevõtte levelil ära milliseid konversioone ja tegevusi peaks/saab Google analyticsi kaudu mõõta. 
 
Koolituse teemad: 
  • Põhimõisted ja Google Analyticsis navigeerimine
  • Google analytics seadistused ja filtrid täpsema info saamiseks
  • Goal (eesmärkide) seadistamine, et mõõta konkreetseid tegevusi kodulehel
  • Abitööriistade ja teiste Google toodetega integreerimine ja infovahetus
  • Linkide märgistamine (UTM tags), et analüüsida erinevaid liikluse allikaid
  • Kampaaniate / kanalite analüüs
  • Lehe kasutatavuse analüüs 
  • Kasutajate segmenteerimine
  • Sihtrühmade loomine taasturunduse kampaaniateks

Seminari viib läbi Annika Roosmann. Senini on Annika töötanud nii suurte rahvusvaheliste kui ka väikeste Eesti klientidega, pakkunud stateegiat, planeerida kohaliku, sotsiaal-ja rahvusvahelistesse kanalitesse reklaami. Samuti omab Annika ka kõiki Google sertifikaate ning on sotsiaalmeedia vallas läbinud Blueprint koolituste sarja ja samuti valdab kõiki aspekte programmatiku(võrgustikureklaami) valdkonnas.

Käesolev seminar on toetatud projekti “Loomemajanduse ettevõtete konkurentsivõime, jätkusuutlikkuse, ekspordivõimekuse ja teiste majandussektoritega koostöö arendamine 2020-2021” (EU53522) raames. Seminaril osalemine on osalevatele ettevõtetele käsitletav vähese tähtsusega abi saamisena.