Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to main content

Üritus toimub Tallinna Ettevõtluspäeva raames.

 

Elame digitaalse infokülluse ajastul, mil tarbijatele pakutakse iga päev uusi teenuseid ja tooteid ning pidevalt tekib juurde uusi kanaleid, mis nõuavad turundajatelt pidevalt kommunikatsiooniviiside redigeerimist.

Kas turundajad peaksid alati selle kiire ja pöörase maailmaga kaasa minema ning lugematul hulgal reklaame ja postitusi erinevates kanalites avaldama või on ka teisi mooduseid? 

Digitaalne minimalism põhineb printsiibil, et vähem on rohkem. Kuidas võiksid ettevõtted seda minimalismi printsiipi tänapäeva kiirmeedia maailmas kasutades teistest eristuda unikaalse digi-indentideedi loomise kaudu ning turunduse digitormile strateegiliselt “ei” öelda?

Vestlusringis räägime, kas sellisel suunal võiks tulevikku olla ka Eestis ja miks peaksid algavad ettevõtted minimalistlikku digiturunduse suunda tõsiselt võtma? 

Merilyn Kesküla-Drummond on laialdaste rahvusvaheliste kogemustega autor, mentor ning loominguline strateeg, kes lõi 2016 aastal UKs baseeruva digitaalse strateegia ja sisuloome agentuuri Keskula Digital. Keskula Digital klientideks on olnud nii New Yorki eksklusiivseim äriklubi CORE:, LA’s paiknev kirjastaja StoryTerrace, kui ka väiksed Eesti brändid. Lisaks digiturundusele on Merilyn tegelenud trendiuuringute ja -analüüsiga, strateegilise innovatsiooni juhina Saksa kuulsas audiofirmas Sennheiser, brändide esitluskeskkondade loomise planeerimisega Euroopas, USAs ja Hiinas, pressiürituste ja moeshowde korraldamisega ning moefotode produtsendina moeajakirjas ELLE UK.

Vestlusringist võtavad osa ka kodumaise rõivabrändi August asutaja Äli Kargoja ning sotsiaalmeedia- ja veebiagentuuri Vurr kaasasutaja Rauno Kutti

Registreeri üritusele siin.