Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to main content

Iga alustava ettevõtja jaoks on oluline täpselt paika panna oma ärimudel. Ärimudel on just see, mis ettevõtet eristab ja loob konkurentsieelise.

Ärimudelit luues on mitmeid küsimusi, millele on vaja leida vastused. Kes on minu klient? Milline on ettevõtte väärtuspakkumine, ehk miks peaks klient toodet/teenust ostma ja mis probleemi see tema jaoks lahendab? Kuidas olla ettevõttega edukas ak tulevikus?

Ärimudeli modelleerimise koolituse viime läbi Ostervalderi koostatud Business Model Canvas baasil, mille tulemusel loob iga ettevõtte enda ärimudeli lõuendi.

Fookuses on just väärtuspakkumise kujundamine. Väärtuspakkumise defineerimine aitab ettevõttel oma sihtrühmale mõeldes sõnastada oma toote või teenuse tegeliku väärtus ja sellest lähtuvalt kujundada kogu ärimudeli selle ümber.

  • Koolituse tulemusel on igal ettevõttel loodud oma ärimudeli lõuend, mis aitab edasiseid tegevusi paremini planeerida ja juhtida.

 

Koolituse viib läbi Loomeinkubaatori mentor Kari Maripuu. Kari tegeleb ettevõtlusega üle 20-aasta ja seda peamiselt tehnoloogia valdkonnas, kuid kogemusi on omandatud ka palgatöötajana suurettevõtetes Telia ja IBM. Tema 2010. aastal asutatud tarkvara ettevõte Brightspark on pälvinud rahvusvahelise tunnustuse mitmetel ettevõtluskonkursil. 2020. aastal tehtud äristrateegia muudatus tõi ettevõtte Ajujahi kaamerate ette ning samuti läbiti edukas raha kaasamise faas, et toetada ettevõtte tootearendust ning rahvusvahelistumist.

Kari tugevused on personaalmüük ja müügi juhtimine, ettevõtte strateegiline juhtimine, teenuste eksport ja finantsplaneerimine. Ligi 20-aastane juhtimiskogemus on õpetanud Karile väga erinevaid juhtimisülesandeid ning andnud hindamatu pagasi erinevates olukordades äri arendamiseks. Kari on alates 2012. aastast olnud mentoriks EAS Ärimentorprogrammis ja Ajujahis ning viimased aastad aitab kaasa alustavatele ettevõtetele ka Tallinna Loomeinkubaatoris.

Kari jaoks on oluline, et alustavad ettevõtted saaksid tuule tiibadesse, looksid uusi töökohti ning tooksid turule uusi ja huvitavaid tooteid ja teenuseid.

 

Novembris toimub lisaks ärimudeli koolitusele veel kaks koolitust alustavale ettevõtjale:

  • 04.11 Ärimudel – Sinu ettevõtte alus LISAINFO
  • 10.11 Kuidas arvutada ettevõte kasumisse? LISAINFO
  • 17.11 Kuidas ja kus ettevõtet turundada? LISAINFO

 

Osalustasu:

  • Ühe koolituse hind 25€+km (vali ettevõte/eraisik)
  • Kolme koolituse hind 60€+km (registreerides vali kogu programm)
  • Partneri ühe koolituse hind 20€+km
  • Loomeinkubaatori, Tartu LMK, Tehnopoli ja Pärnu inkubaatori inkubantidele tasuta.

 

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C).