Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to main content

Teenusedisaini koolitus annab ettevõtjatele teadmisi ja oskusi, kuidas oma ettevõtte teenuseid paremaks disainida.

Koolitus annab alustavatele ettevõtjatele ülevaate teenusedisaini põhitõdedest ja praktilistest tööriistadest, mida rakendada oma ettevõtte teenuste ja toodete arendamisel. Osalejad õpivad mõistma teenusedisaini tähtsust ja hea kliendikogemuse loomise põhialuseid ning aitab vaadata oma teenuseid läbi kliendi silmade.

Koolituse arutelus mõtestame, millised on sarnasused ja erinevused ettevõtete kasutajakogemuses.

Koolituse käigus töötatakse järgnevate teemadega:

  • Definitsioon ja tähtsus: Mis on teenusedisain ja miks see on oluline? Mis on teenusedisaini eesmärgid ja kasu ettevõttele?
  • Teenusedisaini põhimõtted: Kasutajakeskne lähenemine, terviliku kogemuse kujundamine, koosloome klientidega.
  • Kliendikogemus, klienditeekond ja persoonad: Mis on kasutajakogemus (CX)? Klienditeekonna kaardistamine ehk visuaalne esitus kliendi kogemusest teenusega ning puutepunktid teenuse erinevates etappides. Kliendi persoonade kirjeldamine käitumismustrite ja harjumuste põhiselt.

Koolitusel on võimalik osaleda kohapeal (Kultuurikatel, Kursi 3) või veebis. 

Koolituse viib läbi Ettevõtlusinkubaatori mentor J. Margus Klaar. J. Margus Klaar on alustavaid ja tegutsevaid ettevõtteid nõustanud juba üle 30 aasta, töötades organisatsioonidega väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Silmapaistvate äriarendusprojektidena võib välja tuua Swedbanki väikeettevõtete suuna äristrateegia, Elroni kasutajakogemuse arenduse ja Helmese brändistrateegia. Alates 2018. aastast on Margus Disaini Meistriklassi disainijuhina nõustanud kümneid ettevõtteid jõudmaks uute toote- ja teenusearendusteni. 

Osalustasu:

  • Ettevõtlusinkubaatori inkubantidele on osalemine tasuta.
  • Ettevõte ja Eraisik: 40€+km
  • Vilistlane, TDH disainer: 30€+km

Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.