Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to main content

Kliendiuuringu koolitus on inkubatsiooniprogrammi 2. põhikoolitus.

Kuidas aitab kliendiuuring kaasa ettevõtte väärtuspakkumise valideerimisele ja edasiarendamisele? 

Kliendiuuringu koolitusel õpime, milline on kliendiuuringute roll väärtuspakkumise loomisel ja kuidas viia läbi kliendiuuringut, mis annaks väärtuslikku sisendit väärtuspakkumise arendamiseks. Praktilises osas töötavad osalejad välja kliendiuuringukavad, mille abil saab alustada vajaliku sisendi kogumist oma klientidelt.  

Kohandame osalejate kliendiuuringukavasid nii, et need aitavad paremini mõista, kuidas oma väärtuspakkumist täpsustada ja selle põhjal sobivamaid lahendusi välja töötada. 

Koolituse teemad: 

  • Kuidas ja miks kliendiuuringud aitavad head väärtuspakkumist koostada? 
  • Erinevad uurimismeetodid ja nende rakendamine 
  • Uuringukava koostamise töötuba 

Koolituse lõpuks on osalejad valmis viima läbi kliendiuuringuid ning neil on vajalikud tööriistad ja teadmised, et kogutud andmete põhjal oma väärtuspakkumist analüüsida ja täpsustada. 

Koolituse viib läbi Paula Koppel. Paula on töötanud viimased kaheksa aastat kliendi- ja kasutajauuringute valdkonnas, sealhulgas sellistes ettevõtetes nagu Pipedrive, Veriff ja Eesti Energia. Nii Pipedrive’is kui ka Veriffis oli tema töö oluline osa ka teiste rollide koolitamises.

Koolitus toimub Ettevõtlusinkubaatoris kohapeal (Kultuurikatel, Kursi 3) ja soovi korral saab osaleda ka veebi teel. 

Osalustasu:  

PS! Koolitus on osa terviklikust sarjast ja suunatud eelkõige programmis osalevatele ettevõtjatele. 

Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt.