Skip to main content

Tänapäeval vajab iga ettevõte bränditeadlikkuse kasvatamiseks ning uute klientide leidmiseks head turundusstrateegiat. Tõhus turundus ei seisne aga üksnes hästi sihitud reklaamis – edu saavutatakse läbi sisu, mis inimesi päriselt kõnetab.

Tule ja saa praktilisi nippe ning inspiratsiooni tuntud turundusekspertidelt, oma kogemusi ja teadmisi jagavad Mery-Ly Riis, Susann Kõomägi ja Anet Põlismäe. Üritusel tuleb juttu sellest, kuidas luua sisu, mis kasvatab nähtavust, toob tulemusi ja jääb meelde.

Esinejad ja teemad:

Mery-Ly Riis – VAAS sisuloome ja digiturunduse agentuuri projektijuht, kes on üle nelja aasta aidanud brändidel kasvatada oma nähtavust ja arendada sotsiaalmeedia kohalolekut kogu Baltikumis.

Ettekandest saad lähemalt teada sisuloome tegelikust tähendusest, kuuled hea sisuloome ABC-st (strateegia, kanalid, tulemuste mõõtmine), Eesti edulugudest ning viimaks saad mitmeid praktilisi samme, mida on võimalik kohe oma brändi turundamisel rakendada.

Susann Kõomägi – Endine Limpa mänedžer, Taevas Ogilvy digiloovjuht ja praegune SEB noorte segmendi turundusjuht. 

Susanniga koos tuleb juttu Eesti tuntuima sea, Limpa, turundamisest ja huumori rollist selle kõige juures. Vaatame üheskoos üle, kuidas sotsiaalmeedia ja ootamatud turunduskanalid on aidanud aastate jooksul tähelepanu püüda, nii vanasti kui ka praegu.

Anet Põlismäe – ettevõtja, UGC (User-Generated Content) sisulooja, mentor ja koolitaja. Anet aitab brändidel kasutada User-Generated Content’i (UGC), et kasvatada usaldust ja suurendada müüke. Lisaks koolitab ta eraisikuid, kuidas muuta UGC oma püsivaks sissetulekuallikaks.

Sündmusel räägib Anet oma loo ning jagab praktilisi teadmisi UGC turundusest ja selle rakendamisest.

Üritus toimub Ettevõtlusinkubaatoris kohapeal (Kursi 3). Sündmus on tasuta, kuid vajalik on eelnev registreerumine.   

Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt. Sündmustel osalemist käsitletakse vähese tähtsuga abi (VTA) andmisena sündmusel osalenud ettevõtetele.