fbpx Skip to main content

Täna oleme olukorras, kus kriiside ja kasvava inflatsiooni tõttu on tarbijate kindlustunne järsult langenud ning jaekaubanduse käibed juba suvekuudel hakanud kahanema. Sellises olukorras, kus turg ajab üle ääre, kuid nõudlus väheneb, võidavad need, kes on suutnud luua sujuva ja usaldusväärse ostukogemuse.

Just poe kasutuskogemusest oleneb, kas kliendid jõuavad tehinguni, milline mulje jääb neile ostlemiskogemusest ja kas nad samasse e-poodi ka tagasi tulevad. Seetõttu olemegi oma 13. septembri kell 10:00 toimuva webinari fookusesse võtnud kasutajasõbralikkuse.

Kuidas luua e-poodi, mis ei ole mitte lihtsalt ilus vaadata vaid tõeliselt mugav kasutada? Olete ehk kuulnud arvamust, et parim disain on see, mida ei märka. Kuidas seda teha? Oma kogemusi ja teadmisi jagab Eesti üks selle ala tippe – Lars-Erik Hion teenusdisaini agentuurist Rethink.

Peatume neil teemadel:

  • Mis on disain? Mis on CX, UX, UI?
  • Mis on kasutajasõbralik e-poe kogemus?
  • Kuidas tekib kliendi lojaalsus ja miks see on oluline?
  • Kuidas e-poes kasutajasõbralikkuseni jõuda või seda parandada?

Webinarilt leiab kasulikku nii alustav ettevõtja kui ka suurema e-poe omanik.

Registreeri: https://maksekeskus.ee/webinar-kuidas-luua-koige-kasutajasobralikum-e-pood/