Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to main content

Täna oleme olukorras, kus kriiside ja kasvava inflatsiooni tõttu on tarbijate kindlustunne järsult langenud ning jaekaubanduse käibed juba suvekuudel hakanud kahanema. Sellises olukorras, kus turg ajab üle ääre, kuid nõudlus väheneb, võidavad need, kes on suutnud luua sujuva ja usaldusväärse ostukogemuse.

Just poe kasutuskogemusest oleneb, kas kliendid jõuavad tehinguni, milline mulje jääb neile ostlemiskogemusest ja kas nad samasse e-poodi ka tagasi tulevad. Seetõttu olemegi oma 13. septembri kell 10:00 toimuva webinari fookusesse võtnud kasutajasõbralikkuse.

Kuidas luua e-poodi, mis ei ole mitte lihtsalt ilus vaadata vaid tõeliselt mugav kasutada? Olete ehk kuulnud arvamust, et parim disain on see, mida ei märka. Kuidas seda teha? Oma kogemusi ja teadmisi jagab Eesti üks selle ala tippe – Lars-Erik Hion teenusdisaini agentuurist Rethink.

Peatume neil teemadel:

  • Mis on disain? Mis on CX, UX, UI?
  • Mis on kasutajasõbralik e-poe kogemus?
  • Kuidas tekib kliendi lojaalsus ja miks see on oluline?
  • Kuidas e-poes kasutajasõbralikkuseni jõuda või seda parandada?

Webinarilt leiab kasulikku nii alustav ettevõtja kui ka suurema e-poe omanik.

Registreeri: https://maksekeskus.ee/webinar-kuidas-luua-koige-kasutajasobralikum-e-pood/