Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to main content

Kuidas teha müüki ärikliendile on kasvuprogrammi 4. põhikoolitus.

Koolitus keskendub praktiliste oskuste ja strateegiate arendamisele, mis aitavad ettevõtetel leida ja luua äriklientidega kontakte ning neid hoida. Koolituse annab osalejatele konkreetsed tööriistad ja teadmised, mida nad saavad oma igapäevases müügitöös rakendada.

Koolitusel käsitletavad teemad: 

  • Müügikommunikatsiooni struktuur: Kuidas luua selge ja läbimõeldud müügikommunikatsioon, mis arvestab kliendi vajadustega.
  • Müügitsükkel: Ülevaade müügitsükli erinevatest etappidest (nt. kliendi leidmine, kvalifitseerimine, pakkumiste tegemine) ning oma müügiprotsessi kaardistamine koos praktiliste näidetega.
  • Buyer Persona loomine: Kuidas määratleda ja mõista oma ideaalklienti, kasutades praktilisi harjutusi ja töölehti.
  • Outreach-strateegiad: Inbound vs. outbound müügi võrdlus, kanalite (e-mail, LinkedIn, messid) valik ja strateegiad. Praktilised näited edukatest kampaaniatest.
  • Kliendikohtumise läbiviimine: Samm-sammult juhised edukaks kohtumiseks ja tüüpsituatsioonide harjutamine. Osalejad saavad praktiliselt harjutada kohtumise läbiviimist ja saavad tagasisidet.

Koolituse viib läbi Katrin Kiviselg, kes on tõeline müügimaailma ekspert ja kellel on mitmekülgne kogemus erinevate ettevõtete müügitöö ja ärisuhtluse valdkonnas. Ta on nõustanud üle kahekümne Eesti startup ettevõtte ning aidanud neil luua tugevaid müügistruktuure ja -strateegiaid (Nt: Arbonics, Montonio, MeetFrank, VokBikes). 

Katrini kogemused erinevate ettevõtete ja projektidega on andnud talle hindamatu teadmiste pagasi müügitöö valdkonnas. Ta on esinenud mitmetel konverentsidel, näiteks Turundus-Müük-Värbamine (online), kus oli 1000+ vaatajat. Seal ta jagas oma teadmisi ja parimaid praktikaid müügivaldkonnas, pakkudes osalejatele praktilisi juhiseid ja nõuandeid. Katrin on lektor EBS-s, kus annab loengut “Professional Sales”.

Osalemine:

  • Koolitus on mõeldud ainult Ettevõtlusinkubaatori programmides osalevatele ettevõtetele.
  • Kasvuprogrammi inkubantidele tasuta.
  • Teistele inkubantidele 35€+km.

Koolitus toimub Ettevõtlusinkubaatoris kohapeal (Kultuurikatel, Kursi tn 3) ja osaleda on võimalik ka veebi teel.

Käesolev sündmus toimub projekti “Tallinna Loomeinkubaatori tugiteenused loomeettevõtjatele jätkusuutlikuks arenguks ja ekspordivõimekuse kasvuks” raames ning see on kaasrahastatatud Euroopa Liidu poolt. Sündmustel osalemist käsitletakse vähese tähtsuga abi (VTA) andmisena sündmusel osalenud ettevõtetele.