fbpx Skip to main content

Koolitusel saame teada, milline võiks olla ettevõtte turundusplaan ja kuidas luua ettevõttele persoona. Sellest lähtuvalt annab koolitus ülevaatliku pildi tänapäevastest turunduskanalitest nii online kui offline.

 

Räägime kodulehest, meiliturundusest, Facebookist ja teistest kanalitest ning arutleme nende eeliseid ja puudusi lähtuvalt sihtrühmast. Lisaks käsitleme turunduseelarve võimalusi ja millisel juhul oleks mõistlik töö oma ressurssidega ära teha ja mis töödele teenus sisse osta.

Koolitus baseerub rohketel näidetel, mida osalejad saavad endale ka pärast materjalide kujul hilisemaks kasutusse.

 

Koolituse viib läbi Brit Mesipuu, kes on Milos reklaami tegevjuht ja turundaja. Turundusega üleüldiselt on ta seotud juba üle 20 aasta. Varasemalt on ta olnud turunduse eest vastutav nii raadios, välimeedias kui ka hotellis, laenufirmas ja restoranis ning nüüd on pereettevõtte Milos reklaami eestvedaja ja koolitaja.

Seega kokkupuuteid erinevate valdkondadega ja reklaamiväljunditega on küll ja rohkemgi veel. Ka praegu teeb ta koostööd ettevõtetega alates ehitusest, laste mängudest, kinnisvarast ja ilukliinikutest lõpetades spaa ja telekommunikatsiooniga.

 

Novembris toimub lisaks turunduse koolitusele veel kaks koolitust alustavale ettevõtjale:

  • 04.11 Ärimudel – Sinu ettevõtte alus LISAINFO
  • 10.11 Kuidas arvutada ettevõte kasumisse? LISAINFO
  • 17.11 Kuidas ja kus ettevõtet turundada? LISAINFO

Osalustasu:

  • Ühe koolituse hind 25€+km (vali ettevõte/eraisik)
  • Kolme koolituse hind 60€+km (registreerides vali kogu programm)
  • Partneri ühe koolituse hind 20€+km
  • Loomeinkubaatori, Tartu LMK, Tehnopoli ja Pärnu inkubaatori inkubantidele tasuta.

 

Koolitus toimub Loomeinkubaatoris kohapeal (Veerenni 24C).