Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to main content

Toome teieni kuuest olulisest teemast koosneva veebiseminaride programmi, mis on mõeldud ühe tervikuna, ja samaaegselt ka kasulik üksikutel valitud seminaridel osaledes. Jagame teadmisi Facebooki reklaamidest, SEOst, Instagramist, kodulehtede ja e-poodide loomisest, aga ka sellest, millised on uued suunad digiturunduses, kuidas teha e-maili turundust ja panna LinkedIn enda jaoks tööle.

 

“Veebis nähtavaks” sarja teise koolituse eesmärgiks on tõsta osalejate teadlikust meiliturundusest, mis on suurepärane viis klientide hoidmiseks ja nendega suhtlemiseks. Võrreldes sotsiaalmeediakanalitega on meiliturundusel tavapäraselt ka märksa suurem conversion rate ja ROI.  Seepärast on täna oluline kolida võimalikult palju ettevõtte fänne ja jälgijaid meilinglistidesse. 

Koolituse teemad

  • Meiliturunduse põhisuunad
  • Meilibaasi kogumine ja haldamine
  • Kirjade loomine ja saatmine
  • Automaatika ja analüütika

Koolitusel osaleja

  • saab vajalikud algteadmised efektiivse meiliturunduse tegemiseks
  • oskab leida meiliturunduse abil uusi kliente
  • oskab luua meiliturunduse kampaaniaid ja postitusi ning nende toimivust analüüsida

Koolitus viiakse läbi Zoom keskkonnas ning koolitusmaterjalid ja video jagatakse ka osalejatega. 

Anni Parksepp
Anni missioon on aidata ettevõtetel digiturunduse kaudu ärieesmärke saavutada. Ta leiab rohkete
võimaluste seast sobilikud lahendused ja hoiab teravat pilku kirjul veebianalüütikal. Aastate jooksul on olnud vastutav ettevõtete digiturunduse eest, tegelenud turundusstrateegiate koostamisega ja omab väga laiapõhjalist turunduskogemust.

 

Osalustasu:
Loomeinkubaatori, Tartu LMK ja Tehnopoli inkubantidele tasuta.

Loomeinkubaatori vilistlastele, TDH disaineritele, Kaubandustööstuskoja liikmetele, Tartu LMK vilistlastele, EFF disaineritele soodushind: Kogu programm 85€+km/ üks koolitus 20€+km

Kõik teised ettevõtted ja eraisikud Kogu programm 95€+km/ üks koolitus 25€+km

Sarjas veel toimumas:

  • 20.01.2021 Facebooki reklaamide ABC Lisainfo
  • 04.02.2021 Emaili turundus müügi kasvatamisel Lisainfo
  • 11.02.2021  Kodulehtede ja e-poodide loomine – kuidas jõuda tulemusteni? Lisainfo
  • 18.02.2021 Kuidas olla nähtav otsingumootorites ja panna SEO enda ettevõtte jaoks tööle? Lisainfo
  • 23.02.2021 Ettevõtte turundamine Instagramis Lisainfo
  • 05.03.2021 Kuidas kasutada LinkedIni enda ja ettevõtte jaoks?

Käesolev seminar on toetatud projekti “Loomemajanduse ettevõtete konkurentsivõime, jätkusuutlikkuse, ekspordivõimekuse ja teiste majandussektoritega koostöö arendamine 2020-2021” (EU53522) raames. Seminaril osalemine on osalevatele ettevõtetele käsitletav vähese tähtsusega abi saamisena.