Seminar on korraldatud koostööpartner Tehnopoli poolt.
Mitmed ärikontod Facebookis kogevad, et järjest enam keerulisem on luua kampaaniaid, mis vastaksid õigetele tingimustele ja meeldiks Facebooki algoritmile. Läbi testimise saab jõuda lõpuks toimiva lahenduseni, kuid siis muutuvad reeglid ja tuleb taas end kurssi viia uute reeglitega.
Millised on parimad praktikad Facebooki kampaaniate seadistamisel? Mis on rusikareeglid, mis alati kehtivad või mida kindlalt vältida? Millised on tulevikutrendid, millega võiks juba praegu arvestada? Lisaks põnevad näited reklaamvisuaalidest ja trikid, kuidas visuaali abil muuta reklaamid veelgi efektiivsemaks.
Facebooki kampaaniate parimatest praktikatest ja suurimatest vigadest tuleb rääkima Helerin Liiv, kes on Facebooki kliendilahenduste juht meediaplatvorme esindavas ettevõttes Httpool.
Üritus on eelkõige mõeldud tegutsevatele iduettevõtetele, kuid oodatud on kõik huvilised. Üritus on tasuta ning ingliskeeles.
Registreeri siin: https://www.tehnopol.ee/events/event/?id=29273-kampaaniate-seadistamine-facebookis-parimad-praktikad-ja-suurimad-vead