fbpx Skip to main content

Sündmust korraldab meie koostööpartner Eesti Kaubandus-Tööstuskoda.

 

Rahvusvahelise uuringu kohaselt muretsevad Eesti inimesed keskkonna- ja kliimaküsimuste pärast vähem kui meie naabrid põhjas ja lõunas. Kui globaalne kliimasoojenemine ja kliimaemissioonid lähevad eestlastele vähe korda, siis sellest, et plastik ei satuks ookeani, puud jääks metsa alles, jäätmemajandus oleks eeskujulik ja kaupa ei pakendataks üle, hoolivad Eesti inimesed küll. COVID-19 lõi aga segamini nii tavapärase äriloogika kui viisi, kuidas müüki ja turundust teha.

Kas ja kuidas uue toote/teenuse loomisel haarata ohjest s.o. eetilisest ja jätkusuutlikust vaatenurgast? Veelgi olulisem- kuidas oma toode/teenuse tõhusalt potentsiaalsete klientideni viia? Just sellele seekordses Juhtide Klubis keskendumegi. 

Esinejad:

Steve Rawling

Steve oli Kaubanduskoja eelmise hooaja vaieldamatult üks staarkoolitajatest, kes sai alati ainult parimat tagasiside. Steve on lugude jutustamise ekspert, kes nõustanud ja konsulteerinud ka mitmeid Eesti ettevõtteid. Ta on endine BBC TV ajakirjanik. Olles oma karjääri jooksul kirjutanud enam kui 20 000 lugu, on Steve’il olemas kõik see, et aidata ettevõtjatele oma ainulaadsed lood kirja panna.

Yasmine Khater

Yasmine Khater õpetab juhte kasutama müügilugusid, et paista rohkem silma ja meelitada kliente, samaaegselt arendades ettevõtet ja inspireerides oma meeskonda. Tal on kõrgharidus psühholoogias ja kommunikatsioonis. Yasmine on Sales Story meetodi asutaja ning juhib Sales Fit Lab-i, kus õpetab ettevõtjaid edukalt müüma.

Koolituse hind: Koolitus on Tallinna Loomeinkubaatori ettevõtetele Eesti Kaubandus-Tööstuskoja liikmetasuga. 

REGISTREERI KOOLITUSELE SIIN