fbpx Skip to main content

Räägitakse, et veebilehe külastaja otsustab 3-8 sekundiga, kas jääda lehele või lahkuda. Selle lühikese aja jooksul hindab ta kiiresti sõnumeid, visuaalset keelt ja kasutajamugavust, et teha kindlaks, kas tegemist on tema jaoks huvipakkuva ja väärtusliku kohaga.

Grupimentorluse raames saab iga osaleja kiiret tagasisidet oma veebilehe sõnumitele, esmamuljele ja kasutajamugavusele digiturunduse eksperdilt Priit Kallaselt, kes eelnevalt pole veebilehti näinud.

Vaatame üle peamised kitsaskohad osaleja veebikeskkonnas ja anname juhtnööre, kuidas erinevaid elemente paremaks muuta. Võimalike teemadena katame:

  • Iga osaleja veebilehe analüüs
  • Müügisõnumite tõhususe hindamine
  • Kasutajamugavuse ja navigeerimise probleemide tuvastamine
  • Konkreetsete paranduste soovitamine iga osaleja veebilehele
  • Küsimused ja vastused

Loomeinkubaatori mentor Priit Kallas on turunduse ja reklaamiga tegelenud üle 20 aasta ja aidanud kaasa paljude Eesti tipp-brändide turundamisele. Priit on ka esimese eestikeelse internetiturunduse blogi looja. Hetkel haldab ta sotsiaalmeedia turundusele keskenduvat veebiajakirja www.dreamgrow.com, mille kaudu on Priit jaganud teadmisi sotslmeedias ja digiturunduses tulemuste saavutamises miljonitele huvilistele üle maailma. Lisaks teadmiste jagamisele digikanalites on Priit viinud läbi ka üle 400 koolituse seminaride, konverentside ja töötubade näol.

Ühel grupimentorlusel saab korraga osaleda maksimaalselt 4 ettevõtet.