Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to main content
Tallinna ettevõtluskeskus korraldab koostöös Tallinna Ülikooliga “EXU Akadeemia 2022” veebiseminari.
 
24.11.2022 10:00 – 24.11.2022 11:00
 
Tallinna Strateegiakeskuse Ettevõtlusteenistus
 

Teema üle arutavad Tallinna Ülikooli osaluskultuuri professor Katrin Tiidenberg ja Tallinna Ülikooli turunduse lektor ning Mosaic OÜ tegevjuht Alar Pink. Saadet  juhib Külliki Tafel-Viia, Tallinna Ülikooli teadmussiirde valdkonna juht. 

Kuidas end sotsiaalmeedias esitleda ja kuidas seal silma hakata?  Millist tarbijat näeb meie sotsiaalmeediast ettevõtja ning kui erinev on see sellest, millisena paistame sõpradele? Kas ettevõtjana peaks erinevatel platvormidel hoidma võimalikult ühtset kuvandit või tuleks seda hoopis platvormiti erinevalt sihtida? Kellega ettevõte sotsiaalmeedias üldse räägib: klientidega? Töötajatega? Tarnijatega? Kas juba olemasolevate või äkki tulevastega? Mitu platvormi on liiga palju?

REGISTREERI: https://taotlen.tallinn.ee/teenus/olla-voi-naida

Lisainfo:

Krista Kink, Tallinna ettevõtluskeskus, krista.kink@tallinnlv.ee, 640 4225

Külliki Tafel-Viia, Tallinna Ülikool, ktafel@tlu.ee