fbpx Skip to main content

Video on üks olulisemaid ja tõhusamaid vahendeid, mille abil uusi kliente leida ja toodet või teenust tutvustada.

Koolitusel keskendume nõuannetele ja konkreetsetele näidetele, kuidas kasutada videot digiturunduses. Tutvustame videoturunduse põhimõtteid ning räägime ka sellest, kuidas ehitada üles turundusvideote loovlahendusi ja alustada videoturundusega YouTube’is.

Jenny on pikaajalise kogemusega digiturundaja, kes aitab sul leida vastused,milliseid äri- ja turundusprobleeme video lahendada aitab ning soovitab koolituse käigus ka kasulikke tööriistu videote töötlemiseks.

Läbides selle koolituse:

  • oskad vältida peamisi vigu, mida videoturunduses tehakse;
  • oskad seada turunduseesmärgist lähtuvaid kriteeriumeid oma video loovlahendusele;
  • tead, mida teha, et YouTube’i otsingus välja tulla.

 

Koolituse kestus on 1 tund, millele järgneb 30-minutiline arutelu koolitajaga osalejate esitatud küsimuste üle.

 

Koolitus ei ole järelvaadatav.

REGISTREERI: https://digioskused.ee/koolitused/tule-videoga-esile-tohus-videoreklaam-veebis/

Jenny Tupits

VIVID Creative Content Studio juht ja videoturunduse strateeg Jenny Tupits on varasemalt töötanud Südameapteegi digiturunduse spetsialistina ning vabakutselise sisuturundajana. Jenny klientide seas on olnud L’Oréal, Arsenal FC, Aatriumi Sisutuskaubamaja, Confido Meditsiinikeskus, PLM Group, Leigo Järvemuusika ja Agapics (Hallmarki esindaja Baltikumis).