Jolose lugu: Kuidas müüa elamusi ja ehitada teenusettevõtet?
Jolos keskendub pikaajaliste strateegiliste partnerlussuhete loomisele erinevate brändidega, aidates neil saavutada oma sise- ja väliskommunikatsiooni eesmärke Euroopa turul. Agentuur on Eesti suurim tegija üritusturunduse vallas, seda nii täiskohaga töötajate arvu, kliendibaasi ulatuse kui ka kogemuse poolest. Kogemuslugu Jolos partner ja tegevjuht Tanel Lillepalu, kes omab rahvusvahelise turunduse magistrikraadi EBS-ist ning on juba 15 aastat juhtinud ühte Eesti edukaimat loov- ja üritusturundusagentuuri Jolos. Tal on ka ulatuslik kogemus suurte korporatiivürituste korraldamises ettevõtetele nagu Wise, Swedbank, EAS, Merko jpt. Tegutsedes nii Eestis kui ka rahvusvahelisel turul, moodustab üle 30% Jolose aastakäibest just välisturgudelt. Samuti on Jolos ainus agentuur Eestis, kellele on omistatud…